Gå til innhold

Bekjenn kjælenavnet på Pc´en din:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serveren min heter så mye som Annabella, oppkallt etter navnet vår avdøde hund hadde i stamtavla. Burken jeg sitter på nå blir vel bare kallt lynet.

Skrevet

Forresten, hvis man bruker Linux blir det å ha et navn på maskinen en helt annen ting, fordi da står faktisk navnet på boksen i kommandolinja(DummeGaas@bianca:~).

Skrevet

«Idiot» er mye brukt når det går meningsløst mye tid med til kun en liten oppgave. Men da er det som regel Windows og ikke selve maskinen det henvises til.

Skrevet

Denne (maskinen på rommet mitt); lutefisk.

Familie-maskina (også min); newbeg ("new beginning").

Router'n (den som henger i taket); g0mpen.

Fil-server'n; Guybrush.

486; Leeloo.

486; Murray.

Linux-box; m0nster.

Intern web-server; b0b.

MP3-box; mp3.

Onkel's maskin; Marvin.

Linux-test-box; testbox.

Sol, sommer og hjemmenettverk! Aaaah!

Skrevet
Har ikke noe fast navn, men det hender jeg kaller den for %%&&%¤##""%"#¤"#¤&&?%#/#"#!"%#"¤ PC JÆV*****!!!

;) ;) ;)

har en vane til å kalle den det, krasjer vedlig ofte (en gang mens jeg prøvde å lese denne posten)

men, jeg henter en ny en om ca. 21 timer (vis posten klarer 5 mil på den tiden..)

Skrevet

Jeg kaller min "Kino-, spill-, underholdnings-PC-samidig-som-den-er-en-skrivemaskin-og-et-lager-for-viktige-dokument-og-programmer-i-forskjellige-priskklasser-og-en-artig-hobby-PC-som-blir-brukt-til-å-lære-seg-linux-samtidig-som-den-er-fullstappa-av-ting-som-mp3-, avi-filer"

:shrug::roll:

Skrevet

Jeg kaller den kjerringa fordi den er kranglete, masete og tidskrevende. +at på slutten av arbeidsdagen så kan jeg også si

"jaja får vel komma meg hjem te kjærringa"

Og JA jeg vet det finnes positive ting med å være gift også. Men jeg greier meg med den ene jeg har nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...