C.Liddell Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Hei. Jeg skaffet meg Total War Shogun 2 tidligere idag og satte i gang med installasjon. selve installeringa tok i overkant mye tid, synes jeg, men da det endelig var ferdig og jeg skulle spille begynte steam med oppdatering. På en litt treg ADSL-linje er det fortsatt igjen 3 timer etter at det har stått en times tid allerede. Kan noen fortelle meg hva steam oppdaterer og om det er noe jeg må gjøre for å få spilt?
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Her er oppdateringsloggen http://store.steampowered.com/news/?feed=steam_updates&appids=34330
NothinDoin™ Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 (endret) Kan vel ta mitt problem i samme tråd, da det har med oppdatering å gjøre. Har ikke vært inne på steam på over 400 dager, før i dag. Måtte oppdatere Team Fortress 2, men det tar sinnsykt lang tid! Oppdaterer/laster ned med en hastighet på 100-200kbps. Det jeg lurer på er om det går ann å få steam til å laste ned raskere? Ligger tross alt på 1.2mbps til vanelig i Bittorrent. Synes det er drøyt at en oppdatering skal ta 3-4 timer.. Edit: Googla selvfølgelig før jeg la inn post her, men kom bare fram til at jeg måtte slette clientregestry.blob. Det hjalp ikke. Endret 25. juni 2011 av NothinDoin™
Mr. Hermonella Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Kan vel ta mitt problem i samme tråd, da det har med oppdatering å gjøre. Har ikke vært inne på steam på over 400 dager, før i dag. Måtte oppdatere Team Fortress 2, men det tar sinnsykt lang tid! Oppdaterer/laster ned med en hastighet på 100-200kbps. Det jeg lurer på er om det går ann å få steam til å laste ned raskere? Ligger tross alt på 1.2mbps til vanelig i Bittorrent. Synes det er drøyt at en oppdatering skal ta 3-4 timer.. Du kan bytte nedlastings lokasjon.
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Gå inn på settings, velg Download+Cloud tab'n (vet ikke hva det er på norsk. Og bytt lokasjonen under Download region.
NothinDoin™ Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Ah, det har jeg gjort, bytta fra Danmark til Norge. Hjalp nada.
Mr. Hermonella Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Ah, det har jeg gjort, bytta fra Danmark til Norge. Hjalp nada. Prøv og bytt til Ukraina, har hørt at det kan hjelpe.
NothinDoin™ Skrevet 25. juni 2011 Skrevet 25. juni 2011 Trodde du prøvde å lure meg nå, men hoppa opp til 150-250 ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå