Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten like ille som meg det jo. Valgte Woodhead i stedet for Reggie Bush, siden Bush ikke har gjort det så bra i det siste. Woodhead endte med 1,90 og Bush avsluttet kampen med 14,20... Heldigvis hadde Brady en veldig bra uke og endte med 43,65.

Skrevet (endret)

Hva faen skjer med spillerene (på laget mitt) denne uka da? Bare Cecil Shorts, Brady og T.Y. Hilton som rundet 10 poeng. Er bare Connor Barth igjen og har nå 74,43 poeng og ligger under med ca 7 poeng.

Endret av Bilael
Skrevet

Jeg har jo rett under 27 poeng på seks spillere pluss defense. Er jo ikke så halvdårlig det. Hadde jeg bare hatt 70 spillere på laget, så kanskje jeg hadde vunnet noen kamper. Haha, for en fattig sesong dette har vært.

• 4 uker senere...
Skrevet

Får vel akseptere tapet og gratulere vinneren i år.

Andreplass er uansett bedre enn forventet, så får vel si meg (litt) fornøyd :)

Skrevet

Hadde aldri forventet dette etter at jeg startet sesongen 0-3. Så lenge mørkt ut i både semifinalen og finalen, men heldigvis for meg ble jeg reddet av Michael Crabtree sent om kvelden begge gangene. Takk for en meget spennende sesong, hvor de fleste lag var svært aktive, og håper vi ses igjen neste sesongen. :wee:

Skrevet (endret)

Ja det ble overaskende jevnt i finalen. Var veldig spennende :)

Får takke for sesongen jeg også. Min første Fantasy Football sesong faktisk. Har vært veldig morro og jeg ser frem til neste sesong :)

Endret av Bilael
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Hallo hallo!

Vi er bare i mai enda, men nå er ligaen oppdatert for 2013 og vi går tilbake til ti lag som i 2011. Det er førstemann til mølla. Mer info i første post i denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...