Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Leder så langt poengmessig. Heldigvis. Spent på hvordan det vil ligge ann i morra.

 

Men, det er nok siste gang jeg plasserer Hernandez på benken. Skal dog sies at jeg plasserte han på benken fordi det var litt usikkert om han kom til å spille og hvordan han ville prestere.

 

Burde latt vær å plassere Woodhead på benken også. Får håpe Jackie Battle klarer å sanke noen poeng...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Glad jeg tok sjansen på Cecil Shorts og Danario Alexander denne uka :D

Men sliter fortsatt med TE siden Hernandez fortsatt er ute. Begynner nesten å lure på om han i det hele tatt vil komme tilbake 100% denne sesongen...

 

Skuffande aktivitet i ligaen i år. Folk gidder jo ikkje å sette lineup'n sin ein gong...

 

Må vel nesten si meg litt enig i det. Folk må jo ikke gi opp selv om de ikke gjør det så bra som de forventer :)

Lenke til kommentar

Glad jeg tok sjansen på Cecil Shorts og Danario Alexander denne uka :D

Men sliter fortsatt med TE siden Hernandez fortsatt er ute. Begynner nesten å lure på om han i det hele tatt vil komme tilbake 100% denne sesongen...

 

 

 

Må vel nesten si meg litt enig i det. Folk må jo ikke gi opp selv om de ikke gjør det så bra som de forventer :)

Eg har Gresham visst du er interessert i ein trade :)

Lenke til kommentar

Tapte med 7 poeng mot 1.plassen, selv ligger jeg på 10ende så det var jo positivt, og da hadde jeg 3 spillere som tilsammen ga 2,80 poeng som startet og en QB med 14,50 så hadde de bare spilt litt bedre kunne det ha gitt en seier :) så håper de tar seg opp litt og kanskje jeg kan snu den dårlige trenden jeg er inni nå (L3 streak)

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

Det at de kommer til å pushe Hernandez ut på banen (hvertfall nå som Gronk er ute) før han er 100% klar og gjøre vondt værre er noe flere frykter (meg inkludert). Når Hernandez er tilbake 100% er jo usikkert, men uansett hvor lang tid det tar og uansett hvor mye jeg trenger en TE, kommer jeg ikke til å kvitte meg med han. Klart meg ganske greit uten han nesten hele sesongen, så overlever noen uker til.

 

Det som var skrevet tidligere var vel strengt tatt skrevet i "kampens hete" (av mangel på bedre ord). Men ellers takk for tilbudet Tafsen :)

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...