Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et sinnsykt forsprang på UiT, men vips så er jeg bare småpoeng foran. Jeg har igjen Brown og Steelers D, han har Ray Rice og DeSean Jackson. Taper vel denne nå...

Skrevet

95,85 vs. 90.5.

Jeg har Eagles (mot bears) defense han har Ravens (mot steelers. Satser på at det holder inn, men tør ikke si noe for sikker idag.

Skrevet

Er folket klare for en ny NFL-søndag med fantasy? Jeg er klar, har fått låne Gonzalez som TE denne uken, men blir nok mitt første tap på 5 kamper. Håper jeg får en positiv overraskelse!

Skrevet

Haha, CJ får nok spilt seg inn på laget mitt etter denne kampen. Dumt at jeg ikke startet Romo. Menmen er faktisk optimistisk for fremtiden, eneste problemet er at jeg trenger en TE til neste runde, og jeg vil ikke droppe noen av spillerene mine. Vet ikke om jeg vinner denne kampen, men krysser fingrene.

Blir tøff kamp for play offs

• Liker 1
Skrevet

Du benker ikke Cam Newton, så det var riktig av deg å benke Romo. Men han hadden meget bra kamp, det skal han ha. CJ ville jeg fortsatt kun startet som flex. Dette er den første virkelig store kampen hans i år. Om det varer er umulig å si... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...