Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg joiner, kan jeg få lov til å picke Michael Vick? For en måned siden eller to satt jeg en hundrings eller noe på at Eagles tar det i år. Føler jeg allerede eier han da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg joiner, kan jeg få lov til å picke Michael Vick? For en måned siden eller to satt jeg en hundrings eller noe på at Eagles tar det i år. Føler jeg allerede eier han da?

Nei.

Skrevet

Man kan ha en draft på lørdag kl. 7, men datoen er ikke fastsatt. Jeg skal sette opp en poll hvor folk kan stemme for hvilken dato som passer dem. Den med flest stemmer vinner.

Skrevet

Hehe, jeg ser den. Men som sagt, datoen er ikke fastsatt og var bare en dato jeg valgte når ligaen ble opprettet.

Nå er ligaen full, og vi er ti stykk som skal kjempe om seieren i årets liga! Mekker poll så asap med draftdatoer.

Skrevet

Det er ikke helt garantert at jeg kan bli med på draften, en skal gjøre så godt jeg kan for å bli med. For meg passer det best å ha den før den 24. da etter det er jeg ute og reiser.

Skrevet

Vet det, men jeg har lyst til å delta på draften siden jeg var ute på reise i fjor også. Satt opp en del på en liste i fjor også, men ikke mange nok. Fant ut at hvis alle av de som er på listen din er tatt, så blir den spilleren som har høyest spådd fantasy score tatt.

Skrevet

Ser ut som det ender opp med 28. august, noe som egentlig ikke passer meg nsiden jeg skal ut den kvelden... Men skal få tid til å bli med likevel. :p

Skrevet (endret)

Det virker som 28. august kl. 19.00 vant, så da blir det draft neste helg! Husk å sett opp pre-draft rankings i tilfelle du ikke kan komme!

EDIT: Var visst 26. jeg skulle ut. 28. er jo en søndag :D

Endret av MartinF
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...