Gå til innhold

TV2s Tour de France manager 2011! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ikke så bra med meg heller i dag. Vurderer å bytte ut Thor...Når er neste etappe han har sagt at han skal prøve å vinne? Tjener ikke mange poeng med han så lenge han bare er opptrekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjakktrekk så langt å ta Garmin-sjefen. :D

EDIT: Og jeg leder over Shurger selv om jeg tok ut laget mitt på 10 min eller noe. :D

Endret av DJ_Dark
Skrevet

Tviler på at Garmin-sjefen lønner seg i lengden. Spår fortsatt at Brian Holm blir den mest verdifulle sportssjefen, men sitter ikke med han. Jeg plukket bare 358 poeng i dag, men gikk fra 10000. og noe sammenlagt til 8709. og satser på å ta jevnt med poeng gjennom hele touren. Når det går like dårlig som nå er det fristende å bytte mer enn jeg har gjort, men skal prøve å holde hodet kaldt og vente.

Skrevet

Presterte å hverken gå opp eller ned på rankingen idaag, 395 plass ennå.

Burde man fortsette å satse på farrar eller bytte til hushovd?

Skrevet (endret)

Fyfaen i helvete, hva tenkte jeg på da jeg satt Breukink som sportssjef..? Hva i helvete skal jeg med han?

I år har det virkelig gått til helvette for meg. Femtusentrehundreognoenpar 3-4-5. plass tror jeg at jeg ligger på nå. herre jævla, har få bytter igjen også.

Endret av Medlem-205774
Skrevet

6347 plass har jeg.. Kom inn på 2. etappe så om jeg hadde vært med på første hadde jeg vel ihvertfall vært litt lenger opp på lista. 20 bytter igjen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...