Gå til innhold

Corey v2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel kostholdet som avgjør om man blir ripped, tviler på at noen få reps i mark vil ha noen voldsom effekt.

Jeg som bare troller doof litt ;) Vet jo seff at kosthold teller mye for å bli ripped!

Skrevet

Bein/Abz

Knebøy:

5 x 80kg x 5

Bulgarsk Utfall:

5 x 32kg pr. fot x 3

Beinpress:

6 x 100kg x 3

Utfall:

5 x 24kg pr. fot x 3

Diverse Abz og oblisque-øvelser.

Kommentar:

Tjooo nå begynner dette bli tungt.

Kroppen er på reservebatteriene, så forventer ikke akkurat en kongeøkt imorgen og fredag. Skal dog bli deilig med lørdag og cheat day!

• Liker 1
Skrevet

Men hva faen... Har vært på kaloriunderskudd hele uken, samt hatt 17 timer vindu med faste, så har jeg gått opp i vekt?! Tror jeg må kjøpe meg en sweat-suit å ta et par timer i badstu eller noe :p Må nok innføre en kondisdag, etc.

Bryst/Triceps

Benk:

8 x 80kg x 3

Hantelpress:

8 x 60kg x 3

Decline Benk Smith:

10 x 60kg x 3

Dips:

15 x 15 x 15

Skullcrusher:

8 x 32kg x 3

Triceps Kickback:

8 x 10kg x 3

Kommentar:

Var jævlig sår i skulderen idag (på framsiden), så turte ikke ta den helt ut på benken. Følte det lå en snap-city å lurte. Så pga. det er jeg meget usikker på hva jeg skal gjøre imorgen. Blir nok mark og noen lette kabel øvelser. Kanskje supersett?!

Skrevet

Hvor stort kaloriunderskudd har du hatt da? :p

Igår spiste jeg ca. 1400-1500 kalorier.

1 liter melk (620 kcal), 1 protein shake fra tech nutrition(ca.150 kcal), noen kongereker (roughly regnet 5-600 kcal). Ifølge en ok kalorikalkulator skal jeg ligge på over 2000.

Skrevet

Var da ikke for lite mat heller :p Men med så lite mat vil du gå ned i vekt etterhvert uansett.

Med tanke på at jeg lå på 4 liter h-melk, 2-3 måltider til dagen, samt 2-3 shakes til dagen, så er jeg overrasket :p

Skrevet

Haha, hvorfor i alle verdens dager drakk du så mye melk? Nå er jeg ikke så glad i melk da, men prøver å få i meg ca en liter.

Overskudd ;)

Og, hvis det var noen tvil, jeg ELSKER melk !!!

Skrevet

Kald melk er godt ja, men man blir ganske lei når man har drukket to liter hver dag i et år.

Blasfemi!!

Forslag: Skal vi gå sammen om å investere i en ku? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...