Gå til innhold

Nytt spill til sommern! ^^


Anbefalte innlegg

Hei, nå som sommerferien snart er i gang så tenkte jeg å finne et nytt spill. Slik at jeg kan sose bort ferien på å sitte inne.(Neida :scared: )

 

Må være til PC!

 

Liker så og si alt, har ikke noe spesiel sjanger så bare kom med forslag? :dribble:

 

Kan ramse opp noen spill som jeg har prøvd:

  • Mw2
  • CoD 4
  • CoD 1
  • CoD 2
  • Terraria
  • Minecraft
  • Css (spiller det fortsatt)
  • Cs 1,6
  • Day of defeat
  • Fallout New Vegas (snart ferdig)
  • Har tenkt på fallout 3
  • Gta
  • Kan begynne med WoW igjen.
  • Empire : Total war
  • Half Life serien
  • Battlefield Bad company 2
  • Battlefield 2

Endret av T0rd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler witcher 2, portal 1 og 2, oblivion, dragon age og crysis. Forøvrig har noen av spillene ganske høye systemkrav, så vær obs på at pcen din kar kjøre dem.

 

Okei setter det på listen, men tror jeg har lyst til å ptøve noe "nytt" når jeg er ferdig med New Vegas. :blush:

Mass effect?

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Har spilt Crysis, oblivion og prøvd Witcher 2. Har aldri vært noe fasinert av portal serien men må vel kanskje teste den ut.

 

Pcen min er bra nok til å kjøre nye spill. ^^

 

Mass effect, hmmm....

 

 

Flere tips, bare å kjøre på!

Endret av T0rd
Lenke til kommentar

Jeg synes Fallout: New Vegas er en god del bedre enn FO3, men det er nok en smaksak. Liker man det ene trives man nok også helt klart med det andre :)

 

Ellers ser jeg mange FPS på lista til TS, så vil umiddelbart foreslå Battlefield: Bad Company 2. MP-delen er imo. mye mer variert enn den i CS(S) og COD-serien.

 

Så vil jeg også få anbefale World of Tanks. Er gratis (selv om det nok blir en god del mer givende fra start hvis en legger litt penger i det).

Lenke til kommentar

Har spilt oblivion

 

Siden du har Oblivion bør du utentvil teste Nehrim mod. Dette er en "Total Conversion" mod som gir deg et "nytt spill" opplevelse. Er et helt egen verden/handling osv.

 

Er faktisk langt bedre enn selve Oblivion. Et tysk, men du får med engelsk tekst. Spillet er helt enestående!

 

http://www.youtube.com/watch?v=QGkqjabgVks&feature=player_embedded

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt oblivion

 

Siden du har Oblivion bør du utentvil teste Nehrim mod. Dette er en "Total Conversion" mod som gir deg et "nytt spill" opplevelse. Er et helt egen verden/handling osv.

 

Er faktisk langt bedre enn selve Oblivion. Et tysk, men du får med engelsk tekst. Spillet er helt enestående!

 

http://www.youtube.com/watch?v=QGkqjabgVks&feature=player_embedded

Er det ny story og sånt med modden?

Lenke til kommentar

Ja. Tenk på det som et spill som benytter Oblivion motoren. Den har ingenting med Oblivion å gjøre enn det.

 

Er helt ny verden osv.

 

"The world's most extensive total conversions for TES IV: Oblivion. The project is called "Nehrim - At Fate's Edge" and has been in development for more than four years. Here you can find all the information about the project, pictures and videos as well as music. And of course you can download Nehrim here, too.

 

Nehrim - This is a fan-developed game with the aspiration to be able to compete with full-grown commercial RPGs. With an estimated playing time of 50 hours, over 60 Quests and thoroughly synchronized dialogues by professional voice actors, new weapons, armor, spells, races, models, video-sequences, specially composed new music and much more, this does not seem that far-fetched. "

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fear er et genialt FPS horror spill, toeren litt mindre sådann, mens treeren kom ut denne uken, har det men ikke testet ennå.

 

Om du liker COD (da spesielt MW) stil spill så fungerer siste Medal of Honor ganske bra. Som nevnt er og Crysis 1 og 2 veldig bra, samt Far Cry 1, likte ikke helt 2a derimot men hadde brukbare deler.

 

Mass Effect er helt genialt rollespill, enern er litt mer RPG aktig mens ME2 går over til litt mer Gears of War aktig spill. Du kan spille eneren på den måten og men det merkes mer i toeren. Det er nesten litt requirement at for å få mest utav det bør du like story og interaksjon med NPCer minst like mye som du liker shooter delen da.

 

Dragon Age er sannsynlig vis noe av det beste du finner innen fantasy RPGs nå til dags, DA2 kom ut for litt siden men eneren er fortsatt ganske genial, er best på PC da og noe begrenset på konsoll.

Lenke til kommentar

Siden du liker å skyte på folk og ting i førsteperson, og ikke ser ut til å ha noe i mot å dille med loot og inventory, tar jeg sjansen på å anbefale STALKER-spillene. Ren magi når du først kommer inn i det. Kanskje en fordel å begynne med nummer tre (Call of Pripyat), siden det er mest tilgjengelig. Shadow of Chernobyl (det første) er kanskje fremdeles best, mens nummer to (Clear Sky) kan du spille hvis du bare må ha mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...