Gå til innhold

Hva driver Telenor med :-(


Anbefalte innlegg

Noen vil vel hevde at dette er feil forum,men siden jeg bruker telenor mobilt bredbånd også til bildeoverføring så tar jeg det her.

Saken er den at jeg fikk feil på modemet og ringte Telenor, først fikk jeg snakke med en kundebehandler som krevde 1500.- kr for nytt usb modem og han var urokkelig så jeg la på.

Ringte dagen etter og fikk da en annen kundebehandler, hunn skulle ha 500,. kr for nytt modem og etter å ha kranglet en del med henne og forklart gang på gang at jeg hadde garanti (kjøpt for ca 8 mnd siden) så måtte jeg oppgi serienr på denne og jeg skulle motta nytt i løpet av 3-4 dager og det skulle følge med returpose for det gamle.

Nå er det gått 2 uker uten at noe er ankommet så da ringte jeg Telenor på nytt og da fikk jeg bare beskjed om at det lå ikke noe om dette i deres system, dessuten så skulle jeg ringe telebutikken og ta dette opp med de og så fikk de vurdere saken .

Men hvordan kan da 2 kundebehandlere da kreve hennholdsvis 1500 og 500 kr og så be om serienr og si at nytt modem er på tur.

Har nettop fått tilbud fra ICE og vurderer sterkt å skifte til dem og da blir det ikke bare det mobile bredbandet, men også mine 4 mobilabb som skifter levrandør .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden er flyttet til Mobiloperatører og tjenester i Mobil og PDA-kategorien. Reaksjoner på dette tas på PM.

 

----------

 

Er det mulig kundebehandlerne kan ha misforstått hva problemet var eller hva du ville? Og hva var forøvrig feilen på modemet ditt?

Lenke til kommentar

Tråden er flyttet til Mobiloperatører og tjenester i Mobil og PDA-kategorien. Reaksjoner på dette tas på PM.

 

----------

 

Er det mulig kundebehandlerne kan ha misforstått hva problemet var eller hva du ville? Og hva var forøvrig feilen på modemet ditt?

 

Det skulle ikke være noe å misforstå da jeg forklarte at det var kontaktfeil i modemet og dette medførte at jeg ikke kom på nett.

Forklarte også at jeg måtte bruke en usb kabel og legge modemet på bordet for så å lirke på dette til jeg fikk kontakt,så måtte jeg overhode ikke bevege det.

Kundebehandlerne var helt enige i at dette var en feil, førsnevnte mente at det ikke ble dekket av garanti og skulle ha 1500 kr for nytt, neste skulle ha "bare" 500 før hunn forstod at det var garantisak og hun jeg snakket med i dag sa de ikke hadde noe som helst med dette å gjøre :wallbash::wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...