Gå til innhold

Mamoz dealmachines


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg PC, hvor målet er å kunne spille Battlefield 3.

 

https://www.mamoz.no/mamozv5/default.asp?page=vare&ProdusentID=DMPC-1105

 

Dette syns jeg ser ut som et bra tilbud, nesten for bra? Den ser i alle fall veldig bra ut i forhold til det man finner på komplett.no. Skjermkortet er vel det som trekker ned? Jeg antar jeg ikke kan kjøre battlefield 3 på full grafikk pga skjermkortet? Er dette et bra kjøp eller bør jeg velge noe annet ? Tenker å bruke ca 7000- 11000.

 

Om jeg kjøper denne pcen og et annet skjermkort i tillegg så det fortsatt et bra tilbud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den siste du linker til bygger på et eldre brikkesett, skrot den maskinen. Første fra Deal så rimemlig grei ut, men de burde gått ned til i5 2500k (oppgraderingen til i7 gir ikke så mye for pengene, spesielt om det gjelder spilling). De pengene man sparer der går så inn i et bedre grafikkort. Sånn ellers var oppsettet rimelig bra.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg PC, hvor målet er å kunne spille Battlefield 3.

 

https://www.mamoz.no/mamozv5/default.asp?page=vare&ProdusentID=DMPC-1105

 

Dette syns jeg ser ut som et bra tilbud, nesten for bra? Den ser i alle fall veldig bra ut i forhold til det man finner på komplett.no. Skjermkortet er vel det som trekker ned? Jeg antar jeg ikke kan kjøre battlefield 3 på full grafikk pga skjermkortet? Er dette et bra kjøp eller bør jeg velge noe annet ? Tenker å bruke ca 7000- 11000.

 

Om jeg kjøper denne pcen og et annet skjermkort i tillegg så det fortsatt et bra tilbud?

 

Hva med å kontakte dem og spør om du kan få byttet ut skjermkortet? Jeg har jobbet der før, og vet at de kan gjøre dette mot et tillegg i prisen.

 

Wallis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...