Gå til innhold

Proteinpulver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor og far kjøpte noe proteinpulver til meg for noen uker siden i Sverige. I boksen var det 600 gram for 99 SEK. Proteininnhold på 82%. Dette var mitt første pulver noensinne, og jeg følte noe mer fremgang i styrketrening etter jevnlig bruk over 3-4 uker.

Jeg lurer på om noen har noe peiling på et forholdsvis rimelig og greit proteinpulver med sjokoladesmak? Ser også helst at det ikke inneholder alt for mye sukker/kalorier whatever... Link til eventuell nettside eller butikk hadde vært supert. Regner med å ta en tur til Sverige snart også, så hvis det er mye å spare på å handle der så gjør jeg gjerne det.

Eksisterer sikkert en del tråder om dette allerede, men jeg blir så forvirret av alle typene og merkene.

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale Optimum Nutrition Double Rich Chocolate.

Denne smaker mye bedre enn f,eks Proteinfabrikkens eget merke med sjokolade.

wpid-4197iqQcaUL.jpg

Skrevet (endret)

Ser flere forslag her, men kunne noen pumpet opp noen direkte linker til proteinpulver til grei pris med grei smak? :p Hadde vært lettere for en nybegynner som meg.

Den øverste til Mazkin virket jo ålreit.

Endret av ryc
Skrevet

Da var proteinet fra Nordicpower testet, og jeg er strålende fornøyd. Smaken er veldig "ekte" og konsistensen på ferdig blandet drikke var toppers. På bakgrunn av dette og pris kan jeg foreløpig anbefale dette proteinpulveret.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...