Gå til innhold

Komme inn på config page Zyxel P-2812HNU-F3


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg prøver å legge inn noen porter på min Zyxel P-2812HNU-F3, men kommer ikke inn på config pagen. Jeg skriver inn 10.0.0.138 og det kommer opp en innloggingside. Der skriver jeg inn admin i username og lar password være blank, men det funker ikke. Har også prøvd å bruke passordet som jeg bruker på trådløst, men funker ikke det heller. Har skrudd av og på ruteren også. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg prøver å legge inn noen porter på min Zyxel P-2812HNU-F3, men kommer ikke inn på config pagen. Jeg skriver inn 10.0.0.138 og det kommer opp en innloggingside. Der skriver jeg inn admin i username og lar password være blank, men det funker ikke. Har også prøvd å bruke passordet som jeg bruker på trådløst, men funker ikke det heller. Har skrudd av og på ruteren også. Noen som vet noe om dette?

 

kjør en reset på routern din og prøv å logg på igjen

Dette kan gjøres ved å holde inne reset knappen bak på modemet i ca 10 sekunder.

 

Hvis du har gjort endringer på eget modem (f.eks i brannmur eller NAT) blir disse tapt og du må lage nye regler etter reset.

Endret av tohenrik
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei!

 

Jeg prøver å legge inn noen porter på min Zyxel P-2812HNU-F3, men kommer ikke inn på config pagen. Jeg skriver inn 10.0.0.138 og det kommer opp en innloggingside. Der skriver jeg inn admin i username og lar password være blank, men det funker ikke. Har også prøvd å bruke passordet som jeg bruker på trådløst, men funker ikke det heller. Har skrudd av og på ruteren også. Noen som vet noe om dette?

 

heia,

 

Du bruker WPA-2 som står på klistermerket under modemet som passord, admin som brukernavn.

Lenke til kommentar

skiftet du admin passordet når du satte opp nettverket? det pleier og være 2 forsjellige passord på trådløst tilgang og router config.

 

hvis ikke default bruker id og passord som enten står i mannualen eller under routeren fungerer så er dette endret til et custom passord som har blit stt av den som gjorde config av routeren sist.

 

da er det 2 måter og løse dette på 1. spørre etter riktig passord av den som satte det opp eller 2 resete routeren til fabrikk innstillinger OBS. da vill alle innstillinger settes opp på nytt da de blir slettet

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...