Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bare meg her som blir kvalm av dette?


Bitchy or not  

20 stemmer

  1. 1. Ser du på dette som bitchy?

    • Ja, ekstremt
      8
    • Ja
      7
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Forhistorien: I forbindelse med et prosjekt vi hadde på skolen, oppsto det en konflikt mellom gruppene våre som besto av meg og mine venner, og hun og hennes venner. Hele krangelen handlet om at vi liksom skulle ha stjålet navnet deres and vi nektet og skifte fordi de ikke hadde håndfast hvorfor. Så fikk de lærerne til å fikse alt for seg og vi skifter navn til slutt.

 

For et par dager siden, dro jeg på butikken og når jeg kom rundt svingen ser jeg fire av de fem på gruppa stående og prate ved det vanlige hjørnet før de går hjem til seg selv.

 

Jente 1 har vært helt grei mot meg før, gjort ting sammen

Jente 2 har alltid vært en bitch mot meg av en eller annen grunn

La oss si jeg heter Per

 

Ordrett sitat:

Jente 1: "Hei Per!"

Jeg: "Hallo, er det noe du vil?"

 

Fordi jeg akkurat syklet i en oppoverbakke, måtte jeg stoppe sykkelen. Med en gang jeg svarer og har stoppet sykkelen...

 

Jente 2: "Gå vekk, vi vil ikke snakke med deg!"

 

Der og da følte jeg en slags kvalme og syntes at det var trist at de var så barnslige.

 

Vi er alle 9. klassinger som gjør det enda tristere at de oppfører seg som de går i barnehage. Jeg sendte også en melding til jente 1 der jeg spurte om det var meningen eller om de bare var sånn. Istedenfor at hun ene svarte på meldingene, kommer hun heller med jente 2, jente 3 og en annen som ikke var der under hendelsen og så sier jente 1:

"Unnskyld Per, vi bare er sånn!" også fniser de og går videre bortover gangen. Igjen kvalme

 

Så hva syns dere? Bitchy? Akseptabelt? Burde jeg drepe foreldrene med øks, partere hunden, torture dem og brenne huset?

 

Alle stemminger vil bli prisbelønt med oscar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...