Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Er dette lov på muntlig eksamen?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal ha muntlig engelsk i morgen, og har trukket et tema jeg har jobbet en del med før. I den anledning lurer jeg på om det er "lov" å se tilbake på tidligere arbeid man har gjort?

 

Eller kan læreren trekke ned karakterer om de gjenkjenner det du sier?

 

Ikke misforstå, jeg snakker ikke om å basere hele presentasjonen på gammelt stoff, bare den delen som er eksakt lik som det jeg har skrevet oppgaver om før.

 

Kan lærer ha noen innvendinger? Jeg skrev denne oppgaven på høsten, så om hun husker den er hun ganske god...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg hadde muntlig eksamen i Engelsk fikk jeg to deler - Part A og B. I part B skulle jeg fortelle om en bok jeg hadde lest, og jeg naturligvis hadde en rekke foredrag som passet til dette allerede. Brukte det nøyaktig samme foredraget som jeg hadde holdt noen måneder tidligere, og fikk ingen innvendinger fra faglærer på dette. Ettersom faglæreren sin oppgave ved muntlig eksamen er å få deg til å fremstå i et best mulig lys, tviler jeg sterkt på at h*n vil si noe som helst til sensor :)

Lenke til kommentar

Ettersom faglæreren sin oppgave ved muntlig eksamen er å få deg til å fremstå i et best mulig lys, tviler jeg sterkt på at h*n vil si noe som helst til sensor :)

 

Det var bra å høre! :w00t:

 

Eksamenen min i morgen vil bestå av et 15 min foredrag jeg forbereder nå, og 15 min med samtale rundt presentasjonen og lignende temaer.

 

Læreplanmålet jeg trakk som oppgave til foredraget er akkurat det samme som jeg trakk til den essayoppgaven i høst, det er derfor det er så fristende å se tilbake til det.

 

Uansett, jeg kommer jo ikke til å ha manus, så eksakt opplesing av den gamle oppgaven vil ikke forekomme. (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...