Gå til innhold

Nedgradere iPod touch


Anbefalte innlegg

Hei, har en iPod touch 3G med iOS 4.1 som jeg har lyst til å nedgradere til 4.0.1 eller 4 eller 3.1.2. Grunnen til det er at jeg har lyst til å jailbreake den, ser utrolig mye tøffere ut og appene er gratis :dribble:

Men jeg får det ikke til, har klart å fått den ned til 4.1 (var opprinnelig på 4.3.3 når jeg nedgraderte) men klarer ikke få få den det siste hakket ned, noe som er utrolig irriterende :wallbash:

 

Jeg får lastet ned tidligere .ipsw filer til iPoden men ingen av dem vil iTunes innstalere på iPoden.

Noen som vet hvordan jeg kan gjør det?

Trenger all hjelp jeg kan få siden jeg har sett på at dusinvis sider med guider men jeg klarer det ikke :thumbdown:

 

Her e meldingen som kommer opp når jeg prøver i innstalere en tideligere versjon av iOS gjennom iTunes

 

Skjermbilde%202011-06-14%20kl.%2022.56.30.png

 

Håper noen har hatt samme problem og vet hvordan jeg kan gjør det :-)

 

 

EDIT:

Har både en iMac med OSX 10.6.7 og en HP med Windows 7 ultimate tilgjengelig,

Endret av fjerten95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, egentlig ikke. JEg gikk bare inn på jailbreakme.com og der sto det at iOS versjonen var for ny.

Men det jeg trodde var ta jeg måtte innstalere en ny JB versjon før jeg oppdaterte iPoden. Er det ikke sånn det er?

 

Jaja, jeg får søke videre å se hva jeg finner

Lenke til kommentar

Nei, egentlig ikke. JEg gikk bare inn på jailbreakme.com og der sto det at iOS versjonen var for ny.

Men det jeg trodde var ta jeg måtte innstalere en ny JB versjon før jeg oppdaterte iPoden. Er det ikke sånn det er?

 

Jaja, jeg får søke videre å se hva jeg finner

Jailbreakme.com utnyttet et sikkerhetshull i MobileSafari som er tettet i senere versjoner. Så skal du jailbreake nå så må du nok ta i bruk en annen måte.

Lenke til kommentar

Okay, då får jeg gjøre det :)

 

Men... nå har det oppstått et annet problem, jeg prøvde å JB iPoden med "greenposi0n" det gikk fint helt til jeg skulle starte appen den hadde lagt inn. Den fungerte ikke å nå når jeg prøver å oppdatere eller gjennopprette iPoden i iTunes så får jeg samme beskjed som den som er i den første posten.

Så jeg har den i 4.1 og klarer ikke å få den til 4.3.3 :( iTunes vil ikke oppdatere iPoden, jeg tryker oppdater og last ned men får den samme beskjeden som jeg har postet i øverste post.

 

Noen som vet hva jeg skal gjøre med det får å få den tilbake til 4.3.3?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe :tease:

 

Mente vel egentlig det med spill og lignende som ikke hadde kommet inn i iTunes.

Ble vel litt feil å skrive at de var gratis :tease:

 

Liker egentlig ikke pirater :ph34r::p Synes det er bedre å betale for det jeg vil ha, får litt bedre samvittighet da :yes:

Endret av fjerten95
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...