Gå til innhold

Registrering pr Kredittkort


Anbefalte innlegg

hei

 

har begynt å bruke "The All-Seeing Eye", (som jeg forøvrig syns er råbra), men det er bare 21 dagers prøveperiode.

Dette programmet var så bra at jeg kunne tenke meg å registrere det.

Problemet er at man har jo fått inn i skallen alle disse advarslene om at man ikke(les: ALDRI) bør oppgi kredittkort nummeret sitt på internett.

 

Hva skal man gjøre? Er det så risky som man hevder eller går det bra? Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt VISA kort på nette en haug med ganger og aldri hatt noen problemer med det. Hele den greia med at det er så farlig virker ganske overdrivi synes jeg. Det er vel kanskje en ide å holde seg unna de litt mer suspekte siden, men jamnt over trur jeg det er ganske så trygt.

 

Jeg har handla fra ymse web-shoper og brukt paypal en god del. Alt jeg har handla og brukt VISA på har vært utafor Norge også...

Lenke til kommentar

Dessuten påtar kortselskapet seg ansvaret, skulle det forekomme svindel. Dvs. du lider ingen tap, ettersom alle som kan ta ut penger fra ditt kort er registrerte hos selskapet, og man da lett kan finne ut hvem som ev. har kjøpt en vare.

Dette er iverfall det jeg har blitt fortalt av en Visa ansatt.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-07 17:33, snesoey skrev:

Dessuten påtar kortselskapet seg ansvaret, skulle det forekomme svindel. Dvs. du lider ingen tap, ettersom alle som kan ta ut penger fra ditt kort er registrerte hos selskapet, og man da lett kan finne ut hvem som ev. har kjøpt en vare.

Dette er iverfall det jeg har blitt fortalt av en Visa ansatt.


 

Såfremt du ikke har opptråd skjødesløst ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...