Gå til innhold

Noen tips til gaming navn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker banneord / guder (går ofte i hverandre) fra serier jeg liker :-)

 

Anubis (Stargate)

Shadowthrone, Hood (Malazan books of...)

Frack (Battlestar Galactica)

Zark, Zlartiblast (Hitch-Hikers guide...)

 

Ta noe du liker og lag en vri av det? Ellers så var det mange gode forslag på bruk av etternavnet ditt.

Lenke til kommentar

Heisann!

Da er jeg ute etter et nytt "gaming navn", men finner ikke ut noen "kult" eller spessielt.

Er det noen hær som har noen tips til meg?

 

Selfølgelig vet jeg at de beste navnene holder man for seg selg, men noen tips håper jeg at er greit :)

Jeg leter etter noe som ingen kommer til å tenke på og bruke, og ikke fjortis navn: "xiMa4Tis13XXzx" ... Bare et rent Unique gaming navn!

 

PS: Ikke tenk på noen etter navnet jeg bruker nå, det er bare et tulle navn jeg kom på når jeg skulle lage meg bruker får en god stund siden!

 

Takk på forhånd til de som hjelper med :w00t::)

 

Hva er fornavnet og etternavnet ditt? Om du ikke vil dele det så evnt prøv å sett samens noe ut av det. Jeg heter Larsen til etternavn og har kalt meg i alle år for enten _LarZen_ eller LarZen...før det for ca 10 billioner år siden kalte jeg meg for Dr Doom og lagde latterlige demoer på Amiga...vi kalte oss for Imagination..hehe. Tider det!

Lenke til kommentar

Heisann!

Da er jeg ute etter et nytt "gaming navn", men finner ikke ut noen "kult" eller spessielt.

Er det noen hær som har noen tips til meg?

 

Selfølgelig vet jeg at de beste navnene holder man for seg selg, men noen tips håper jeg at er greit :)

Jeg leter etter noe som ingen kommer til å tenke på og bruke, og ikke fjortis navn: "xiMa4Tis13XXzx" ... Bare et rent Unique gaming navn!

 

PS: Ikke tenk på noen etter navnet jeg bruker nå, det er bare et tulle navn jeg kom på når jeg skulle lage meg bruker får en god stund siden!

 

Takk på forhånd til de som hjelper med :w00t::)

 

Hva er fornavnet og etternavnet ditt? Om du ikke vil dele det så evnt prøv å sett samens noe ut av det. Jeg heter Larsen til etternavn og har kalt meg i alle år for enten _LarZen_ eller LarZen...før det for ca 10 billioner år siden kalte jeg meg for Dr Doom og lagde latterlige demoer på Amiga...vi kalte oss for Imagination..hehe. Tider det!

Fornavn: Erik

Etternavn: Auranaune

Lenke til kommentar

Ikke enkel den der gitt...her er noen jeg kom på i farta..men var ikke enkelt det her.

 

 

Uranium

_ErIk_

ErIQ

 

Likte egentlig mest ErIQ da det kan høres ut som Erik på norsk og på engelsk så høres det kult ut også....Uranium er hva etternavnet ditt kan se ut som med litt fantasi. Men var vanskelig dette.. :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...