Gå til innhold

[Løst] Mobilt bredbånd uten gigabyte betaling


Anbefalte innlegg

jeg har lyst på et mobilt bredbånd der man ikke kjøper for eksempel en gigabyte men der du kjøper for eksempel et år eller en måned.

 

hvis dette finnes hadde det vært fint om dere kunne si hva der het og oppgi hvor jeg kan få tak i det

 

det hadde opgså vært hjelpsomt og dere stemte på hvilket bredmånd som funker best

 

legger på pool når jeg får flere innlegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være verdt å nevne at når du kjøper et mobilt bredbåndsabonnement, så blir du ikke belastet hvis du går over maksgrensen, men hastigheten blir istedet redusert. Om jeg husker rett, så vil netcom sperre hastigheten til 120kbit (15KB/s), telenor til 100kbit (12.5KB/s), tele2 til 32kbit (4KB/s), og noe sier meg at ice.net reduserte hastigheten til 128kbit (16KB/s). Dette kan ha endret seg i ettertid. Uansett vil nettet fortsatt fungere helt greit nok til surfing (utenom tele2) hvis man tåler at bilder laster litt tregt, men man kan glemme nedlastninger og youtubefilmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan være verdt å nevne at når du kjøper et mobilt bredbåndsabonnement, så blir du ikke belastet hvis du går over maksgrensen, men hastigheten blir istedet redusert. Om jeg husker rett, så vil netcom sperre hastigheten til 120kbit (15KB/s), telenor til 100kbit (12.5KB/s), tele2 til 32kbit (4KB/s), og noe sier meg at ice.net reduserte hastigheten til 128kbit (16KB/s). Dette kan ha endret seg i ettertid. Uansett vil nettet fortsatt fungere helt greit nok til surfing (utenom tele2) hvis man tåler at bilder laster litt tregt, men man kan glemme nedlastninger og youtubefilmer.

 

tusen takk dette var akuratt informationen jeg så etter. det med at hastigheten ble redusert altså.

 

tråd stengt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...