Gå til innhold

Dårlige hovedkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Abit NF7-S og Asus A7N8X Deluxe/GD er begge meget gode hovedkort. Førstnevnte er bedre med tanke på overklokking, og har i tillegg et bedre integrert lydkort.

 

Hovedregelen er nok uansett å satse på nForce2-baserte hovedkort.

 

Lydkortet på Abit og ASUS kortet er akkurat det samme vel, nforce2 lydkort greia med soundsorm, så "...og har i tillegg et bedre integrert lydkort." stemmer ikkje heilt

 

Men begge har gode lydkort :)

Lenke til kommentar
Er det ikke lettere å bare spørre om hvilket man BØR velge?  :wink:

 

synes ikke han bør kristiseres, det var meget orginalt og spøøre om noe han ikke bør velge :yes:

 

jeg vil si meg enig i det som blir sagt over, ikke kjøp Sis hovedkort, om du ikke er ute etter noe skikkelig budsjett greier.

Lenke til kommentar

hmmm, var sikker på at dette innlegget var glemt av alle for lengst, men det var det altså ikke. :)

 

Vel, som dere ser av signaturen min, kjøpte jeg et Abit KD7-G hovedkort med serialATA, USB2.0, AC97 lyd og ViA KT400-chipset samt AMD XP2500+ og 512mb TwinMos RAM. Valgte forøvrig Arctic Cooler kjøleløsning. Systemet funker som et uvær og uten å endre annet enn multiplieren i biosen så kjører nå systemet stabilt som XP3000+ ...dvs fra 1830mhz til 2160mhz. Veldig fornøyd og billig ble det også all den stund jeg jobber sammen med en kar som driver en av landets bedre webshoper! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...