Gå til innhold

Anmeldelse: DiRT 3 (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i at spillet ikke fortjener mer enn 7/10 men ikke enig i at spillet har noen god kjørefølelse. Er man vant til FM3 og GT5 uten hjelpemidler er Dirt3 et mareritt å kjøre. Jeg synes også Dirt2 var hakket bedre på kjørefølelse.

 

Et bomkjøp jeg gjerne skulle kunne angret på.

 

Dog er det andre ting som gjør Dirt 3 sterk og hadde de fått til en bedre kjørefølelse ville det fått en sterk 9er av meg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

7 av 10 ? jaja han som lagde denne anmeldelsen likte jo tydeligvis ikke bilspill.. fortjener glatt en 8 av 10 dette spillet mener jeg, lang å god "singelplayer" (dirt-tour tar over 10timer å spille gjennom) å den har split-screen.. dette er bare noen av fordelene dette spillet har...

 

Lang singleplayer på et bilspill skal være mye lengre enn 10 timer, betydelig mye lengre... Forza 3 f.eks, som jeg har ambisjoner om å få 100% completion på, ser ut til å havne på godt over 100 timer effektiv kjøring, dvs ikke medregnet lastetid og menytid. Akkurat nå er den effektive kjøretiden på nesten 70 timer, og bare rundt 60% fullført.

 

Og er split-screen virkelig så fraværende på bilspill? Jeg kan ikke huske et eneste bilspill siden N64 som ikke hadde split... :-S

 

Edit: av de spillene jeg har vært borti, that is...

Endret av KaareKanin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...