Gå til innhold

[Løst] Ensom jente!

koosepus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente fra Sarpsborg, 16 år.

Jeg føler meg veldig ensom, er på en måte som om ingen forstår meg :( vel hvis noen vil snakke eller blir kjent, send melding her, eller kommenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må vel være norges letteste sted å få kontakt med gutter om man er en jente :p

Og jeg vil gjerne bli kjent ;)

Kult :)

tenkte det, derfor jeg lagde et innlegg :)

Skrevet

Hvis du trenger noen (seriøse) å prate med kan du jo alltids se i denne tråden!

Dette må vel være norges letteste sted å få kontakt med gutter om man er en jente :p

Ikke alltid positivt, men ser poenget ditt. ;)

Skrevet

Hvis du trenger noen (seriøse) å prate med kan du jo alltids se i denne tråden!

Ikke alltid positivt, men ser poenget ditt. ;)

skal sjekke den ut, takk!

Skrevet

Og jeg vil gjerne bli kjent ;)

Kult :)

tenkte det, derfor jeg lagde et innlegg :)

Jeg venter i spenning på et PM :whistle:

Skrevet

Jente fra Sarpsborg, 16 år.

Jeg føler meg veldig ensom, er på en måte som om ingen forstår meg :( vel hvis noen vil snakke eller blir kjent, send melding her, eller kommenter :)

Er aldri noe gøy og føle seg ensom, men pass på hvem du prater med :< alle er ikke hvem de sier på nettet.

Skrevet

http://www.diskusjon...howtopic=877073 dette er jo egentlig tråden viss man vil bli kjent på forumet

Ja, men er ofte så mange folk der inne, at det blir vanskelig, hvis du skjønner?

Tss det er bare å være modig det ;) neida, viss du bare hopper inn å starter en samtale, så går det nok greit. Dessuten så har det ikke vært så stille der som nå på lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...