Gå til innhold

[Løst] Bygge PC - Har jeg alt jeg trenger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå inn på wwww.prisjakt.no og lag en handleliste der.

 

Da finner du hvor det blir billigst å handle PC.

 

Ellers så syns jeg du kan droppe harddisken du har valgt og kjøre en Samsung Spinpoint F3, den yter bedre og koster mindre.

 

Eller så vil jeg også insistere på at du velger Intels Sandy Bridge, om du må droppe SSD og CPU-kjøler for å få det til, du trenger ikke de to delene til en så billig PC uansettt, og hvis du gjør det så kan du kjøpe etter de to delene senere når du har råd.

 

Og bytte hovedkort og prosessor derimot når alt er ferdig innstalert kan fort bli litt mer jobb.

 

Ps: Satte sammen en handliste til deg som eksempel. http://www.prisjakt.no/product_list.php?do=lista&k=8485

Endret av Persn
Lenke til kommentar

Gå inn på wwww.prisjakt.no og lag en handleliste der.

 

Da finner du hvor det blir billigst å handle PC.

 

Ellers så syns jeg du kan droppe harddisken du har valgt og kjøre en Samsung Spinpoint F3, den yter bedre og koster mindre.

 

Eller så vil jeg også insistere på at du velger Intels Sandy Bridge, om du må droppe SSD og CPU-kjøler for å få det til, du trenger ikke de to delene til en så billig PC uansettt, og hvis du gjør det så kan du kjøpe etter de to delene senere når du har råd.

 

Og bytte hovedkort og prosessor derimot når alt er ferdig innstalert kan fort bli litt mer jobb.

 

Ps: Satte sammen en handliste til deg som eksempel. http://www.prisjakt.no/product_list.php?do=lista&k=8485

 

Tnx for at du tar deg bryet, men hva skal jeg med intergret graffik prossessor i CPUen når hovedkortet ikke støtter dette?

Endret av Sandwich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...