pathfinder Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Hei har akkorat puttet i det nye skjermkortet mitt Radeon 6990. men får ikke helt til dette med og kjøre eyefinity og lurer på om det kan ha noe med skjermene evt kabler jeg bruker. har 3xBenQ skjermer som bruker vga kabler med dvi adapter på. men på dette kortet er det kun 1 utgang for dvi og resterende med Mini-DP. fikk med 1 X Mini-DP to DVI Adapter (Active) 1 X Mini-DP to DVI Adapter (Passive) 1 X Mini-DP to HDMI Adapter (Passive) så prøvde og ta skjermen i midten med vga over til dvi og rett i kortet og fungerer. tok skjerm nr 2 med Mini-DP to DVI-i Adapter (Passive) skjerm nr 3 med Mini-DP to HDMI Adapter (Passive) og dette fungere ikke. så lurer på siden det ikke er dvi-i utgang på skjermende må jeg ta og bruke dvi-d for og få dette til og fungere eller skulle det ha fungert slik jeg har koblet det opp nå ? mvh Glenn.
Merko Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har 5970 med 2x DVI 1x HDMI og 1x Mini Display. Jeg har brukt 2x DVI og 1 x Mini Displayport. Jeg tror du må ha 2stk Active Display Porter om du skal få det til med 3 skjermer. Selv bruker jeg dette Mini-Display til DVI adapter: http://store.apple.com/no/product/MB571Z/A?mco=MTY3ODQ5OTY Ganske sikker på at du ikke kan bruke 3 skjermer med passive adaptere.
pathfinder Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Ok har 2x http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627425 men da må jeg kjøpe 2x dvi-d kabler for og kunne bruke de. finner ingen steder der det står hvilken kombinasjoner du kan bruke for og få dette til og fungere og ikke. så antar jeg må skaffe med 2stk dvi-d kabler til 2 av skjermende da. og den siste kan jeg bare bruke dvi-i kabel på rett inn i kortet.
Greddi Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Med vanlige aktive mini-DP til DVI adaptere så trenger du bare vanlige SL-DVI kabler, så sant du ikke spiller på større enn 1920*1200 på hver skjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå