Gå til innhold

[Løst] Min facebook konto er sperret


Anbefalte innlegg

Hei, noen av vennene mine hadde funnet ut av passordet mitt på Facebook, så jeg sperret kontoen min. Facebook bestemte seg derfor for å sperre den i 24 timer, nå har det altså gått 24 timer og de spør om at jeg skal "Please upload a digital image of your government-issued ID.", men jeg er ikke så gammel at jeg har en government-issued ID.

 

Dette er hva det står

 

Misbrukt: Kontakt brukerstøtte

In order to assist you further, we need to verify your identity.

 

First, try completing the account recovery steps from a computer or mobile phone you’ve used to log in to Facebook in the past.

 

If you're unable to complete these steps on your own, please submit this form so we can investigate.

Fullt navn:

 

E-postadresse vi kan nå deg på:

 

Please upload a digital image of your government-issued ID. Once we use this image to confirm your identity, we will permanently delete it from our servers.

 

This ID:

 

- Must be government-issued (ex: passport, driver's license)

- Must be in color

- Must clearly show the full name, date of birth, and photo

 

If possible, please save this file as a JPEG. Black out any personal information (ex: address, license number) that we don't need to confirm your identity.

 

Your profile picture does not count as a government-issued ID.

 

Note: We will not be able to process your request unless you submit the appropriate identification.

 

Last opp din ID:

 

We appreciate your patience and apologize for any inconvenience this may cause.

 

 

Hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hallo.

 

Jeg hadde samme problem.

 

Noen hadde rapportert meg for " falsk facebook konto"

 

grunnen var fordi jeg ikke hadde bilde av meg + gaming nicket mitt.

 

Så jeg gikk på brukerstøtten der jeg måtte skrive inn epost etc + at jeg lastet opp bildet av passet mitt. For å bevise at kontoen var knyttet til meg å ingen andre.

 

Etterhvert så fikk jeg ikke noe svar å det gikk noen dager.

 

Da kontaktet jeg morten som da er ansvarlig for facebook Norge.

 

Jeg ga han forklaringen min detaljert å hvorfor jeg kontoen min var som den var å jeg lastet opp pass bilde kopi direkte til han.

 

Dagene gikk å jeg fikk svar, det ble en del beklagelser av han pga forsinkelser på svar etc.

 

Etterhvert ble kontoen min åpnet å nå kan den aldri bli deaktivert igjen.

 

Håper dette hjalp litt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri sendt noe personlig informasjon til facebook. Lag ny.

 

 

Det å sende personlig informasjon er ikke noe farlig, de har tausetsplikt. Å de har ikke lov å beholde viktig informasjon som passord.

 

Du kan også laste opp passet ditt. Å fjerne eventuelt viktig informasjon som personnummer. eks " 180190 ***** " dette trenger ikke være med. Så jeg lastet opp bildet. Gikk i paint å fjernet persnr.

 

Jeg prøvde å lage ny. Men ble sperret da dem fant ut at jeg hadde laget en ny. Så dem bannet alt mulig. IP, navn, etc.

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri sendt noe personlig informasjon til facebook. Lag ny.

 

 

Det å sende personlig informasjon er ikke noe farlig, de har tausetsplikt. Å de har ikke lov å beholde viktig informasjon som passord.

 

Du kan også laste opp passet ditt. Å fjerne eventuelt viktig informasjon som personnummer. eks " 180190 ***** " dette trenger ikke være med. Så jeg lastet opp bildet. Gikk i paint å fjernet persnr.

 

Jeg prøvde å lage ny. Men ble sperret da dem fant ut at jeg hadde laget en ny. Så dem bannet alt mulig. IP, navn, etc.

 

Så du sitter nå uten Facebook ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...