Gå til innhold

Noen som kan sete 100kr inn på min PayPal? (tilbakebetaling vil skje til din bank konto)

*F*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, da skulle jeg kjøpe noen småting jeg trengte på dealextreme, bank kortet mitt måtte reaktiveres og jeg måtte dermed skrive inn denne 4-sifrede koden, vel, jeg skrev koden feil for mange ganger og nå er mitt visa kort bannet fra PayPal, og jeg har da ingen mulighet for å bruke på det DealExtreme.

Så, om noen kunne satt over 100kr til [fjernet] så skal jeg sende tilbake pengene til din vanlige bank konto umiddelbart, bare og sende konto nr på PM.

- Evelen :)

Endret av tom waits for alice
Videoannonse
Annonse
Skrevet
PayPals kundeservice:

For øyeblikket tilbyr vi støtte på engelsk. Vennligst henvend deg til oss på et språk vi støtter.

Tror ikke det, suger max i engelsk :p

Skrevet
PayPals kundeservice:

For øyeblikket tilbyr vi støtte på engelsk. Vennligst henvend deg til oss på et språk vi støtter.

Tror ikke det, suger max i engelsk :p

Synd det, vi er ikke pengepungen din. Du kan sette inn penger til paypal via banken din.

Skrevet

Jeg satt også inn penger, men gikk inn i tråden for å skrive dette og så FTW sin post. Jeg har ende ikke fått pengene mine og det har gått over ett døgn! IKKE TRO PÅ DENNE POSTEN!

• Liker 4
Skrevet

Ok, da skulle jeg kjøpe noen småting jeg trengte på dealextreme, bank kortet mitt måtte reaktiveres og jeg måtte dermed skrive inn denne 4-sifrede koden, vel, jeg skrev koden feil for mange ganger og nå er mitt visa kort bannet fra PayPal, og jeg har da ingen mulighet for å bruke på det DealExtreme.

Så, om noen kunne satt over 100kr til [email protected] så skal jeg sende tilbake pengene til din vanlige bank konto umiddelbart, bare og sende konto nr på PM.

- Evelen :)

Som andre har nevnt: Du kan overføre penger fra bankkontoen din til paypal.

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men hva som fikk dere til å overføre 100 kroner til en totalt ukjent person sånn helt uten videre?

Og hvordan kan dere si at dere ikke fikk pengene tilbake når bankene ikke har overføring i helgene?

Er det noe jeg missforstår med denne tråden eller?

Skrevet

Om noen faktisk hadde overført penger så ville vedkommende vært en tulling som ville trodd at han fikk penger tilbake før mandag uansett... Med mindre dere tilfeldigvis har samme bank...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...