Gå til innhold

Ny Bærbar! Photoshop & Gaming (10 000,-)


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger en ny bærbar, men må inrømme jeg har veldig lite peiling innenfor dette emnet, så kunne trengt noen anbefalinger.

 

Maskinen skal brukes hovedsaklig til Adobe sine programmer (Photoshop, Illustrator, Indesign osv) og burde helst klare å kjøre opptil flere av disse programmene samtidig om mulig. I tillegg må den klare litt spilling her og der (tenker ikke på de mest krevende spillene på markedet, men noe på linje med World of Warcraft, the Sims 3, Dragon Age og lignende)

 

Har satt av rundt 10 000,- til bruk.

 

Ellers er det jo en fordel om den er lett minst mulig "klumpete", men det er mindre viktig enn kriteriene listet ovenfor.

 

Så om noen har noen anbefalinger, hadde jeg satt stor pris på det! : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635668

 

Denne skal være ganske så fin :)

Bortsett fra at den er omtrent så tung og klumpete som det er mulig å få en 15" "bærbar" - høyde: 5 cm, vekt: 3,9 kg! Styr unna!

 

Kommer vel an på hva vedkomme prioriterer.

"Styr unna!" er nok også veldig individuelt, personlig for min del kunne jeg ikke brydd meg mindre om slike ting. Mange bærbare har en tendens til å overopphete, denne tror jeg er veldig flink på det området, og den er kraftig.

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldingen.

 

PC-en i linken virker for meg som en bærbar mest designer for å spille, men siden spill ofte krever en litt kraftig PC, vil det si at den vil klare å kjøre Adobe programmer lett på den også?

 

Nesten 4 kg er kanskje litt vel tungt, men ser for meg at den blir stående på skrivebordet/pult for det meste uansett, så det har kanskje ikke så alt for mye å si så lenge den er kraftig nok. Men om det finnes lettere alternativ, hadde jeg ikke hatt noe i mot og høre om de også. : )

Endret av Misunne
Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldingen.

 

PC-en i linken virker for meg som en bærbar mest designer for å spille, men siden spill ofte krever en litt kraftig PC, vil det si at den vil klare å kjøre Adobe programmer lett på den også?

 

Nesten 4 kg er kanskje litt vel tungt, men ser for meg at den blir stående på skrivebordet/pult for det meste uansett, så det har kanskje ikke så alt for mye å si så lenge den er kraftig nok. Men om det finnes lettere alternativ, hadde jeg ikke hatt noe i mot og høre om de også. : )

 

Så samt du ikke skal kjøre alle adobe programmene på en gang så skal den være mer enn god nok ja.

Lenke til kommentar

Neida, så lenge jeg klarer å ha opp 2-3 av programmene, er jeg mer enn fornøyd.

 

Jeg har også hørt en del snakk om at Dell XPS 15 skal være en god all around PC. Noen som vet noen om hvordan denne er i forhold til Photoshop, litt spilling osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...