Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Våkner tidelig om natten får ikke sove


stiago

Anbefalte innlegg

Hei:D

 

Har hatt problemer med og sove i det siste, legger meg kl 11-12 våkner 3-5 og får ikke sove igjen. Så jeg står opp rundt 12 på dagen er jeg så trøtt at jeg bare må sove sover gjene 3-6 timer. Er 16 gutt.

 

håper noen kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke sove om natten fordi du sover om dagen, du må sove om dagen fordi du ikke sover om natten.

 

VELDIG feil råd å komme med.

Med mindre trådstarter raver hele natten lang, legger seg 7-8 om morgene og sover utover, så sover han om natten.

Problemet er ikke at han legger seg sent, men at han ikke får sove.

 

Til trådstarter:

Til sommers, vis du får sjansen så prøv å være opp intil du blir trøtt(må under ingen omstendigheter forveksles med å være sliten), så legger du deg, så fortsetter du sånn over ei uke, bare for å få kartlagt det.

Så spør du legen om råd, etter at du har gjordt dette.

Lenke til kommentar

Men klokken 3 er 03:00, og ikke 13:00, i det minste I norge.

Og la oss ta det han sier:

Han sier han legger seg 11-12.

Og våker 3-6, det er 3 til 7 timers søvn. Han sier at han virkelig sliter med å sove da.

Men etter en stund sovner han igjen, for å så våkne klokken 12, og er fortsatt utslitt, derfor sover han 3-6 timer til for å dekke dette behovet.

Dette impliserer at han har prøvd å bare gå rundt i stede for å legge seg etter å ha statt opp i ca 12 tiden også. Men siden det ikke hjalp han, bestemte han seg for å sove mer i stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...