Gå til innhold

– Spillmus for de kresne


Anbefalte innlegg

Jeg har den første Avataren... koster mye.

Den er kjempegod å bruke, og det er ingen ting å si på presisjon.

Den er litt for smal for meg, så der likte jeg Roccat Kone mye bedre. Bare synd roccaten fikk ledningsbrudd.

 

Avataren har fått veldig dårlig venstreklikk, så det går ikke an å spille FPS lenger, men vet ikke om den har falt i bakken eller om det er en svakhet i konstruksjonen. Blir nok en MX518 eller en ny roccat:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det bare er Logitech og Razer som har gode spill muser.

 

Resten er jo bare plastikk og led lyser.

Jeg anbefaler å revurdere den holdningen. Følgende er noen av de beste spillmus noensinne laget:

 

Steelseries Ikari Laser

Qpad 5K

 

(Dessuten vil jeg påstå at Razer faller inn under kategorien "led lyser")

Lenke til kommentar

Jeg har den første Avataren... koster mye.

Den er kjempegod å bruke, og det er ingen ting å si på presisjon.

Den er litt for smal for meg, så der likte jeg Roccat Kone mye bedre. Bare synd roccaten fikk ledningsbrudd.

 

Avataren har fått veldig dårlig venstreklikk, så det går ikke an å spille FPS lenger, men vet ikke om den har falt i bakken eller om det er en svakhet i konstruksjonen. Blir nok en MX518 eller en ny roccat:)

MX518 er en klassiker. Brukte den fra 2005 til slutten av 2008, og da var logitech merket slitt vekk til den matt grå plasten under... Har hatt roccat kone siden, men den er på tide å bytte snart da festet for vekten inni har knekt, og jeg dro en McGuyver fix med tyggis og aluminiumsfolie for å få den til å sitte (og det har fungert i et år nå).

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk av Razer er fett designa mus, men null brukervennlighet. Sitter jo ikke riktig i hånda engang. (Hatt et par-tre stykker i tia).

Steelseries har jeg også hatt et par av, dem fikk begge kabelbrudd, så da ga jeg opp den.

Har hatt Roccat Kova som irriterte meg grønn med tanke på at den var både venstre/høyre vennlig og kom borti knappene på høyresiden og bytta om på de integrerte innstillingene som dpi kontroller.

Logitech Mx512 har jeg hatt 4 av i løpet av 2 år. Venstreknapp har sluttet og virke, kabelbrudd i 2 og lynnedslag i den 4.

Så har jeg hatt Logitech g9 som er for flat noe jeg glemte noen år senere og kjøpte meg g9x og skjønnte hvorfor jeg hadde solgt den gamle.

Gikk over til G5 som satt perfekt i hånda, kabelen ble slica på lanparty og innen den tid hadde G500 kommi ut så kjøpte den som en erstatter, spilte på den et halvt år uten feil og kjøpte meg den musa jeg sitter på nå, G700, som er en klar favoritt. Stabil DPI, god form og digg laser. Har hatt denne siden release og batteriet varer lenge! Kjapp tilkobling/avkobling. Annbefales utifra mine erfaringer som gamer.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en Roccat Kone[+] og den fungerer supert for meg.

Har også en Logitech G500 (til laptopen) og den er minst like god (om ikke bedre).

 

Jeg liker litt høye muser med bred "bakende" (inn mot hånda). Liker å føle at jeg faktisk holder fast i noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...