Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er/var ditt ungdomsopprør?


Anbefalte innlegg

Gjorde relativt lite opprør. Jeg hadde noen krangler her og der, men alt i alt så respekterte jeg det lille foreldrene mine krevde av meg.

 

Jeg har også hatt en merkelig klesstil, langt hår og hørte på metall, men det ses vel på som normalt idag. Dessuten var ikke mine foreldre noe bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt ungdomopprør gikk hardt utover meg ved at de vanskliggjorde utdanningen min ganske mye, siden jeg nektet å gå på skolen og loka heller rundt. Så møtte jeg plutselig hasj og psykadelia og brukte to år på det før jeg endelig kom tilbake på skolebenken ^^ Føler meg litt dust som er fem år etter mine gjevnaldrene, men har i hvert fall utforska mer av hjernen min enn folk flest noe gang vil :) Og fornøyd med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var ganske flink til å respektere foreldrene mine når det gjaldt det meste (alkoholbruk, dop, røyk, jeg var flink på skolen osv.) Problemet med meg var at jeg var så utrolig sint, og det var nesten umulig for dem å ha en ordentlig samtale med meg uten at jeg hylte på dem og slo dører. Jeg humrer litt når jeg tenker på det. Tror mye av sinnet mitt kom fra å være såpass pliktoppfyllende over lang tid og fra å leve såpass isolert (utkant av bygd). Det ble litt mye foreldre, for å si det sånn.

 

Og jada, jeg farget håret og hørte på metall. Har forsåvidt beholdt musikksmaken, men bruker den ikke lenger for å bevise noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...