Gå til innhold

– Windows 8 slippes neste år


Anbefalte innlegg

jeg tror at problemet ligger i tilbakemeldingen fysiske taster gir.

 

en person som skriver uten å se på tastaturet er vant med å få tilbakemelding at nå er tasten trykket ned ( eller i det miste berørt) .

Det får man ikke med virtuelle taster.

 

Hvis man skal se tastene hele tiden så går det tregere.

 

Selv om man ser tasten man trykker på på et virtuelt tastatur så føler man likevel ikke at man har full kontroll over responsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå finnes det løse tastatur som ekstra utstyr til mange av disse nettbrettene.

hvor optimal det ville være kan nok diskuteres.

 

hva velger man egentlig ?

laptop med tastatur, som kan være lit stor ,- eller nettbrett med løst tastatur som kan være lit kontete å bruke , eller klarer man seg med det virtuelle tastaturet ?

 

Om man skal drasse rundt på ett tastatur så vil jeg påstå at det er langt bedre å bare bruke en laptop.

 

I mine øyne så er den beste løsningen noe ala Asus Transformer, men med annen software, som fungerer på samme måte som det konseptet Lenovo har vist frem de siste to årene på CES og det er her jeg håper at Microsoft kan levere ett spennende produkt med Windows 8. I utgangspunktet har man en laptop som kjører desktop Windows med alt det har å by på. Om man tar av skjermen så får man en Windows Tablet med UI og apps som passer for dette.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dette kan være mulig?? Blir sikkert til å oppgradere ved en anledning selv, men er ikke fornøyd med å gjøre det hvert tredje år(kanskje oftere ved noen anledninger). I mine øyne er dette melking, og jeg syns de kunne minst ha ventet til 2013 for å gi ut ett nytt operativsystem. Win 7 funker fett enda, og vil gjøre det i flere (ti)år enda. Bare se på Windows XP.... Bedre operativsystem skal vel letes lenge etter(utenom win7 som kan være i nærheten) og det holder fortsatt ut og brukes hyppig pga. kompatibiliteten til gamle programmer.

 

Som newbrewfoz sier, win7 går jo ikke i stykker med en gang win8 kommer, om du ike vil ha ett nytt OS, så kan du vel vente til 2013 eller senere?

 

AtW

 

Er greit med muligheten for ett evt. DirectX 12 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...