Gå til innhold

min første montage. med aimbot. mw2. pc!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fet musikk, men ikke så veldig underholdende når du bruker aimbot (og andre cheats?). I tillegg kunne du prøvd å "synce" kills'ene med musikken litt mer hvis du skjønner hva jeg mener ;) Utenom det synes jeg det var god flyt og ok videokvalitet :)

 

Du kan besøke min youtube kanal og se videoene mine der og kanskje få noen tips. Jeg har redigert noen css klipp og prøvd å "synce" kills'ene der og bruker litt fargekorreksjon, effekter osv. Bare å spør hvis du lurer på noe.

Endret av Ferd!s
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halla, Ferd!s ! :)

Takk for kommentaren og konstruktiv kritikk. Ja, grei den egentlig ;) sangen heter Netsky - Iron Heart som jeg glemte å oppgi i beskrivelsen på filmen. og takk for din forståelse. Hehe. hadde faktisk ikke ventet noe positivt. men var egentlig mer for redigerings skyld. Brukte FRAPS til å recorde med så var ok kvalitet. Takk

klippene med OMG i hjørnet er de vi syns var "syke" :)

en jeg og en kompis lagde på xbox: http://www.youtube.com/watch?v=1AyOLbib2M8

Med hd pvr

Endret av want2havebody
Lenke til kommentar

Dårlig kvalitet, dårlig musikk, aimbot i en "montage"? Mw2?

 

Linjen under viser hva jeg føler om denne videon og dets eier, denne er skrevet med mitt hodet rullende over tastaturet.

 

dsxecftgvyhbjnkmjn,liuhnygbtfrdcesxwaz<xdfvgbh njmk

 

Edit:

 

Går forresten ikke ann å få til videoer med ordentlig god kvalitet i Cod spill post Cod4 ettersom de ikke har denne konsoll kommandoen (som jeg har glemt ofc).

Endret av Nightmare1518
Lenke til kommentar

hahahah dårlig kvalitet?

Du er dårlig kvalitet.

SJekk min andre mede "Daff X HALLING". Recordet med HDPVR og uten noen hacks :)

Dette var EGENTLIG for å teste fraps og etterhvert som jeg har fått ut flere ordentlige videoer, skal jeg delete denne hacke-videoen;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Halla, Ferd!s ! :)

Takk for kommentaren og konstruktiv kritikk. Ja, grei den egentlig ;) sangen heter Netsky - Iron Heart som jeg glemte å oppgi i beskrivelsen på filmen. og takk for din forståelse. Hehe. hadde faktisk ikke ventet noe positivt. men var egentlig mer for redigerings skyld. Brukte FRAPS til å recorde med så var ok kvalitet. Takk

klippene med OMG i hjørnet er de vi syns var "syke" :)

en jeg og en kompis lagde på xbox:

Med hd pvr

- Dårlig "musikk" valg

- Meningløs video

- Hvem gidder å se på en som snurrer rundt samtidig som han bruker jukser

 

Terningkast: -6

 

Hvor gammel er du, 13 år eller?

Endret av -Léon-
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...