King-Nothing Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har en Crucial SSD som systemdisk og denne fungerer forsåvidt bra, men fra tid til annen (ca 8-10 ganger pr dag) kommer det en kort "summelyd" som varer i ett sek ca og som gjør at pc`en fryser. Jeg kan le`e på musa og bruke tastaturet, men om jeg f.eks åpner et program, skjer det ingenting på 4-5 sekunder. Da begynner den å jobbe som normalt igjen. Jeg har også en 1tb-hdd koplet i maskinen, men denne brukes kun til lagring og jeg antar derfor at det er SSD`en som krangler siden pc`en fryser når dette skjer. Noen andre som har vært borti dette?
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Hvilken Crucial SSD? En del eldre SSDer har problemer med at de kan henge seg, og være uresponsive i noen sekunder.
King-Nothing Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Denne har jeg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590488 Kjøpte den i november om jeg ikke husker feil og den begynte slik for et par måneder siden. Kan dette være garantisak? Ser ikke for meg at dette blir noe bedre med tiden...
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Skrevet 20. mai 2011 Høres veldig ut som en garantisak, men det virker som om det kan være noe galt med strømforsyningen din også da...
King-Nothing Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Skrevet 20. mai 2011 Strømforsyningen er også fra november og stor nok i massevis, så syntes det virker litt rart. Har ikke lastet ned noen oppdateringer av fw.
N o r e n g Skrevet 21. mai 2011 Skrevet 21. mai 2011 Det kommer helt an på hvilken strømforsyning det. Cooler Master-modeller er kjent for å være ganske rotne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå