Gå til innhold

Print på akryl vs forstørrelse i akryl


Anbefalte innlegg

Jeg skal snart ta et skikkelig sjølandskapsbilde/seascape, og tenkte da på å få printet dette ut i relativt stort format. Tenker 60x80 eller noe i den gata. Kikket på japanphoto XXL hvor de har to interessant valg, print på akryl og noe som kalles forstørrelse i akryl. De er vel noe av det samme greiene, altså plexiglass, men hva tar seg best ut med tanke på sjølandsskap? Noen som har erfaringer med dette?

 

Takker meget!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

hvis du har et sjølandskapsbilde, så vil jeg faktisk anbefale Print på akryl eller Galleri print.

 

Japan Photo har introdusert fire nye produkter på www.japanphotoxxl.no. Dette er to av dem.

 

Med Print på akryl blir bildet ditt printet direkte på akrylglasset. Galleri print er den mest eksklusive, og den er en blanding av akryl og alu.

 

Et rimeligere alternativ er Forstørrelse på skumplate.

 

Mvh

 

Baard O. Hansen

Online Marketing Manager,

Japan Photo

 

Jeg skal snart ta et skikkelig sjølandskapsbilde/seascape, og tenkte da på å få printet dette ut i relativt stort format. Tenker 60x80 eller noe i den gata. Kikket på japanphoto XXL hvor de har to interessant valg, print på akryl og noe som kalles forstørrelse i akryl. De er vel noe av det samme greiene, altså plexiglass, men hva tar seg best ut med tanke på sjølandsskap? Noen som har erfaringer med dette?

 

Takker meget!

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på her. Print på akryl skjønner jeg, men forstørrelse i akryl? Er det et vanlig print som er limt på en akrylplate?

 

Jeg har noen sort/hvit bilder jeg ønsker å å forstørre til 60x60cm. Hva passer best til s/h - aluplate eller akryl. Eller er det like greit med print på fotopapir?

Lenke til kommentar

jeg har fremkalt et av mine bilder i 90x150 fra Japan Photo og var ganske fornøyd med det. Det var riktig nok lerret men jeg regner ikek med at kvalitetet blir noe dårligere på akryl. Bildet er tatt med Pentax K20. bildet er helt til høyre på nest nederste rad på denne siden.

 

jeg har også bestilt "Forstørrelse i Akryllglass" fra Japan Photo XXL. det er akrylplater hvor bildene er limt på baksiden av platene.

Lenke til kommentar

Hei,

vi er i ferd med å bestille alle de nye produktene til våre butikker. Jeg håper at vi får de i butikken i begynnelsen av juni.

 

mvh

 

Baard

 

Er det mulighet for å se eksempler på de forskjellige variantene i JPs butikker? Det hadde vært ålreit å se hvordan det faktisk ser ut i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...