Gå til innhold

Hvor kan man få kjøpt futurana?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er en ganske stor fan av futurama, men så lurer jeg på hvor jeg kan få kjøp sesong pakkene på dvd... jeg er spesielt på jakt etter sesong 5...

Tror det er bare fra sesong 1-3 som har kommet ut

DVDON.com

søk på Futurama

 

Men det er som idiotisk av de som forhandler futurama (session 3) er at den ikke har kommet i norge enda. I dvdon har de den svenske utgaven men som har norsk tekst. I butikkene nå finnes en import ifra englang uten norsk tekst. Den norske utgaven (altså norsk cover) kommer rundt august/september om jeg husker riktig. Tåpelig, noe som resulterte i at jeg kjøpte den via DVDon, vel og merke før butikkene hadde fått den engelske versjonen.

 

[Off topic]

Men toppen av dumhet er den norske versjonen av Das Boot, en sjefs film. Men det tyske lydsportet var kun i Dolby surround (3.1?), det engelske lydsporet var derimot i dolby digital (5.1). I en tysk ubåt skal jeg ha orginalspråket ikke dubbet til engelsk, spesielt når skuespillerene snakker tysk. Ironien er at alle andre utgivelser jeg har sett har tysk språk som DD (5.1), til og med USA utgaven av dvd'en. Fy så forbannet jeg ble når jeg oppdaget det, spesielt med tanke på hvor mye arbeid utgiverne gjorde med lyden i den nye utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...