Gå til innhold

Hvor lenge klarer du holde planken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet, hvor lenge klarer dere holde planken?

Selv så klarer jeg å holde den i rundt 2min og 30sek før jeg gir etter. Klarer sikkert presse den litt lengre, men det pleier å være på det tidspunktet at jeg syntes såpass synd på meg selv at nå er det på tide å kjøre kneet i gulvet. Trener ikke noe til vanlig så bare lurte på hvordan jeg er sammenlignet med andre :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si det er en sterk tid. Min rekord er 1:27, men jeg klarer nok ikke like lenge naa. Skal proeve igjen i morra og komme med tid :p

Teknikk er beina sammen og hendene fra hverandre, ja? Vet noen har hendene sammen og da er det litt enklere.

Skrevet (endret)

Ja, har beina sammen, men ble litt usikker på hva du mente med hendene. Jeg har albuene i samme posisjon som på bildet under her, men fremfor å folde hendene så peker de rett fram.

257263-4-1268760543110.jpg

Edit: Dette bildet illustrerer bedre hvordan jeg har armene under øvelsen, bortsett fra at jeg har beina samlet. http://lh3.ggpht.com/_w5EOdrLWdiU/S1yvwZOlkOI/AAAAAAAAB3Y/zZ7Kq0s2kYY/DSC_0188.JPG

Endret av CurSe
Skrevet

Hvis jeg ikke har trent noe annet så ligger jeg på 7-10 min. Men pleier å kjøre intervaller på 2min x 3. Har aldri prøvd maks. Men tror ikke det er så veldig mye over 10 min

Blir misunnelig på folk som klarer 30min + -.-

• 3 uker senere...
Gjest medlem-1432
Skrevet

50 sekund, men kan nok klare mer.

Gjest medlem-211409
Skrevet

ca 1.30. Er god på omtrent alle øvelser som har med egenvekt å gjøre utenom denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...