Gå til innhold

Fjerutløser med timer til 550D


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen av dere som har linker til fjernutløsere med timer til EOS 550D?

Vil ha noe fra tredjepartsprodusent, fordi jeg synes Canon sin var alt for dyr for meg. (1200 på komplett/mpx)

Har søkt uten å lykkes, og håper derfor noen har har link. (helst norske sider)

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er: Hva er egentlig behovet?

 

Jeg har Trådløs og kablet fjernkontoll (2 forskjellige) og det var ikke samlet priset til 1200. Det var nærmere 500,-.

 

Du må ha funnet noe spesielle greier her som har gitt deg et behov, og da må du nesten spesifisere hvilke exstra behov du har for å få tilbakemeldingen du ønsker.

 

Vidar K.

Lenke til kommentar

Hei, er det noen av dere som har linker til fjernutløsere med timer til EOS 550D?

Vil ha noe fra tredjepartsprodusent, fordi jeg synes Canon sin var alt for dyr for meg. (1200 på komplett/mpx)

Har søkt uten å lykkes, og håper derfor noen har har link. (helst norske sider)

Håper på svar :)

 

Viss du ikkje har bestilt, fins det garantert en billig på dealextreme.com. Fri frakt verden over :)

Lenke til kommentar

Du må ha funnet noe spesielle greier her som har gitt deg et behov, og da må du nesten spesifisere hvilke exstra behov du har for å få tilbakemeldingen du ønsker.

 

Vidar K.

 

Han har sikkert sett på en Canon TC-80N3 som MPX/Komplett har til 1 199,00 kr. Dette er et intervallometer, dvs fjernkontroll som kan gjøre langt mer enn bare ta et bilde, f.eks settes til å ta uendelig med bilder med fast interval (timelapse). Men nå kan ikke TC-80N3 brukes på 550D fordi den har ei tilkobling som bare 7D, 5D, 1D, 50D etc har. 60D har ikke koblingen.

 

Men som Trondster og iverha2 peker på, slike får man til under 200 kr på dealextreme, Focalprice med flere. Så vodt jeg vet fungerer de utmerket, og til den prisen ville jeg langt heller ha en slik eller Canon sine enkle trådbaserte utløser til høyere pris (som ikke har timer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...