Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2011: Focus Magazine May


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte nesten å grine når de sa at min klasse kom opp i Engelsk! Det er mitt favorittfag, så :D begge de to andre klassene var nok veldig misunnelige på oss.

 

Uansett. På den andre kortsvarsoppgaven blir det vel det samme som i fjor og året før der; hvordan har du forberedt deg?

 

Tviler.. Vi hadde "Focus Magazine" på tentamen i høst, kom ingen slike spørsmål da (:

Lenke til kommentar

Jeg begynte nesten å grine når de sa at min klasse kom opp i Engelsk! Det er mitt favorittfag, så :D begge de to andre klassene var nok veldig misunnelige på oss.

 

Uansett. På den andre kortsvarsoppgaven blir det vel det samme som i fjor og året før der; hvordan har du forberedt deg?

 

Tviler.. Vi hadde "Focus Magazine" på tentamen i høst, kom ingen slike spørsmål da (:

 

Kanskje jeg husket feil.. den oppgaven var i hvertfall på eksamen fra 2009.

Lenke til kommentar

Jeg begynte nesten å grine når de sa at min klasse kom opp i Engelsk! Det er mitt favorittfag, så :D begge de to andre klassene var nok veldig misunnelige på oss.

 

Uansett. På den andre kortsvarsoppgaven blir det vel det samme som i fjor og året før der; hvordan har du forberedt deg?

 

Tviler.. Vi hadde "Focus Magazine" på tentamen i høst, kom ingen slike spørsmål da (:

 

Kanskje jeg husket feil.. den oppgaven var i hvertfall på eksamen fra 2009.

 

Du husker rett, men spørsmålet var ikke på fjorårets eksamen (om Focus Magazine).. Læreren min sa at de mest sannsynlig har kuttet den ut, siden alle er forberedt på at den kommer (;

Lenke til kommentar

I 2008 var det med hvordan du hadde forberedt deg på kortsvarsoppgavene til Believe it or not!, i 2009 var det Focus Magazine, og jeg vil gå ut ifra at det blir ganske like korsvarsoppgaver i år da. Hadde begge de to forrige eksamnene som tentamen, så selvom Focus Magazine ikke er det beste IMO så er vel de som har hatt fjorårest tentamen kjent med åssen det funker :D

Lenke til kommentar

Leste nettopp igjennom første siden på Eksamens forberednings siden... og fant ut at vi ikke skal bruke Times New Roman ! :O

Ikke engang 14 pt. !! :nei:

offda... blir jo bare stress dette..

lurer på ka de gjør om vi glømmer det...

Lenke til kommentar

FINAL EXAM 10TH GRADE 2011 ENGLISH

 

Eksamensinformasjon- bokmål

 

Eksamen 2011

 

Eksamenstid:

5 klokketimer

 

Tema for eksamen:

Focus Magazine May 2011

 

Struktur:

Eksamen er delt inn i to deler, part A og part B.

 

Part A inneholder tre alternativer:

 

Alternativ A1: Focus on Running

Alternativ A2: Focus on Walking

Alternativ A3: Focus on Going the Extra Mile

Part B: Focus on the Story, inneholder lengre tekster som du skal lese og studere på forberedelsesdagen.

 

linker til hva som kan passe til dette temaet og annen informasjon,

får ha med tekster , prøver å alt på eksamen så kom med forslag hva som kan passe til temaet

: )

takk på forhånd

Endret av Petterboy95
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...