Gå til innhold

Lille rariel


Anbefalte innlegg

Layse!

 

Tja, er ikke så utrolig mye spennende å fortelle. Er ei rar jente på snart 19 år, som har navnet ®ariel.

Har gått VG1 elektrofag og VG2 elenergi. Har enda ikke klart å skaffa meg lærlingplass enda. Ehe, men det skal bli.. Etterhvert!

 

Det jeg gjør for at dagene skal gå fremover er å lese blogger, høre musikk, være med venner, feste, sove og sånne kjedelige saker. Kjedelig liv sa du, mm.

Ellers interesserer piercinger, tatoveringer, scarification og suspension meg. En dag skal jeg være tøff nok til å prøve sistenevnte. ;)

 

Musikksjangere jeg hører på; svart metall, symfonisk goth-metall, melodisk metall, trance og techno, alternativ rock, plussplusspluss. Kan høre på veldig mye rart.

 

Spør om dere lurer på noe annet n_n

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen skal du være! :)

 

Tyty! Jeg har hatt bruker her før, men mista passord og brukernavn ;p

Ny start, woho.

 

Heisann på degsann.

 

Når du nevner Suspension, mener du å feste kroker i kroppen din og henge deg selv fra taket?

 

Stemmer. Kjenner ei som utfører det, og ho sier man føler seg som hulken når man har gjennomført det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har mange venner som har gjort det, og det er visst veldig varierende. Noen føler seg HELT fantastisk når de dingler og blir skikkelig utmattet etterpå, andre får sånn supermye energi når de er ferdig. Er definitivt verdt å forsøke, du kan i det minste stikke innom Oslo SusCon om du er i området når den går av stabelen, og ellers følge med på hva Wings of Desire gjør, om du hører hjemme i Osloområdet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...