Gå til innhold

Noen podcasts å anbefale?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ganske glad i podcasts, og trenger nå noen flere jeg kan høre på..

 

De jeg hører på for tiden er Misjonen med Atle Antonsen og Johan Golden, Filmpolitiet og Radioresepsjonen (som for tiden har pause fram til august eller noe..)

 

Det jeg er ute etter er vel i utgangspunktet humor, film eller PC/tekno/diverse podcasts. Det beste er norske, men er de ekstremt gode, så er også engelsk et godt alternativ.

 

Gi meg gjerne noen tips, så fort som mulig, da jeg skal begynne med å rydde loftet i morra, og det kommer til å ta noen dager...

 

Mvh

Bertenbert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Har hørt på noen av episodene til "Filmfrelst", og det er helt greit å høre på, men ikke helt på topp...

 

Dermed hadde jeg håpet at det kanskje kom noen flere anbefalinger...

 

Eventuelt om det er noen lydbøker, eller standup-show eller noe, som jeg kan høre på iPhonen min :)

 

Mvh

Bert

Lenke til kommentar

The Ricky Gervais Show. Jeg vet at Steinar Sagen har hørt på det. Og Radioresepsjonen kan minne litt om Ricky Gervais Show. Hør noen klipp på Youtube o.l. Beste med alt er Karl Pilkington.

 

Har nok hørt rundt 1000 timer på de gutta, fra radiosendingene på XFM og alt av podcasts o.l. Har enda ikke gått lei.

 

Har også fått mange rare blikk etter latterkrampe på bussen, timen og når man egentlig skal sove. :p

 

 

Her er et utdrag fra animasjonen av The Ricky Gervais Show:

http://www.youtube.com/watch?v=Qzzqx_b1SSc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...