Gå til innhold

Desire S VS Optmus 2x VS Incredible S


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har bursdag om ikke så lenge så da hadde tenkt til å ønske meg en ny mobil men klarer ikke helt å bestemme meg. Her er noen av kravene med mobilen:

 

-Android

-God musikkspiller

-Ikke for stor (Jeg har holdt en Desire HD men den ble for stor. Htc desire har fin størrelse)

-God skjerm

-Ikke være treg (Jeg har sett noen mobiler som hakker rundt i menyene osv)

-Muligheter for å utvide minne

 

Kan hende jeg legger på flere punkter etter som jeg kommer på noen ;)

Takker for svar :)

 

 

EDIT:

 

Siden det er så liten innteresse i denne tråden så prøver jeg å endre tittel og omformulerer spørsmålet mitt.

 

Hvilken av disse modellene bør jeg velge:

 

- HTC Incredible S

- HTC Desire S

- Lg Optimus 2x

 

(Kom gjerne med forslag til andre modeller hvis du mener den passer bedre til kriteriene over :p)

Endret av Benbels
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs vel litt om hvor mye du har tenkt å bruke på telefon? Desire S virker som en fin telefon hvis du likte den orginale Desire. Den har forsåvidt ikke dual-core som er i vinden nå for tiden, men tror den skal være kjapp nok.

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg har kommet fram til noe. De det står mellom er:

 

-Htc Incredible S

-Htc Desire S

 

Noen som kan nevne noen fordeler og ulemper med disse telefonene og hvem dere ville valgt selv og hvorfor ? :)

 

Takker for svar :D

 

Begge disse er greie og solide telefoner med ok skjermer, men de er ikke populære hos custom rom/kernel utviklere pga. av låste bootloadere, så hvis du vil roote telefonen din og kjøre custom roms så ville jeg sett meg om etter noe annet.

 

LG Optimus 2x er et bedre valg, mye raskere med Nvidia Tegra2 dualcore, den har også bedre skjerm enn HTC'ene og er ganske popuær hos customfolka.

Eller hva med gode "gamle" Samsung Galaxy S? Skjermen er i en annen klasse en det HTC kan skilte med og det finnes ett utall meget bra Custom roms får telefonen til å ta av, f.eks Darkys. Samsung Galaxy S har fått mye ufjortjent kritikk pga av plastfølelse og byggekvalitet - det har vist seg at de er mye mer solide enn folk trodde.

 

Sony Ericsson Arc er også et bra alternativ, men denne har samme "problem" ang custom roms/kernel/rooting - men det er ikke sikkert det betyr noe for deg.

 

 

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg har kommet fram til noe. De det står mellom er:

 

-Htc Incredible S

-Htc Desire S

 

Noen som kan nevne noen fordeler og ulemper med disse telefonene og hvem dere ville valgt selv og hvorfor ? :)

 

Takker for svar :D

 

Begge disse er greie og solide telefoner med ok skjermer, men de er ikke populære hos custom rom/kernel utviklere pga. av låste bootloadere, så hvis du vil roote telefonen din og kjøre custom roms så ville jeg sett meg om etter noe annet.

 

LG Optimus 2x er et bedre valg, mye raskere med Nvidia Tegra2 dualcore, den har også bedre skjerm enn HTC'ene og er ganske popuær hos customfolka.

Eller hva med gode "gamle" Samsung Galaxy S? Skjermen er i en annen klasse en det HTC kan skilte med og det finnes ett utall meget bra Custom roms får telefonen til å ta av, f.eks Darkys. Samsung Galaxy S har fått mye ufjortjent kritikk pga av plastfølelse og byggekvalitet - det har vist seg at de er mye mer solide enn folk trodde.

 

Sony Ericsson Arc er også et bra alternativ, men denne har samme "problem" ang custom roms/kernel/rooting - men det er ikke sikkert det betyr noe for deg.

Jeg har ikke planer om å roote telefonen. Hvertfall ikke med en gang den er ny ;)

 

Men nå har jeg bladd litt igjennom LG Optimus 2x tråden på forumet. Og det eneste jeg leser er at folk har problemer med at telefonen skrur seg av uten grunn osv. Er det mye bugs med denne telefonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...