Gå til innhold

Hvordan banke noen som er høyere enn seg selv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke misforstå. Jeg har ikke planer om å banke noen.

 

Men hvis jeg noen gang kommer i ett slikt tilfelle hadde det vert fint og hatt noen triks i erme.

 

Så, hvordan banker man noen som er betydelig høyere enn seg selv? :)

 

Snu det andre kinnet til, du vil alltid vinne en situasjon der du ikke tar tilbake. Meeen for å forsvare deg selv, sparke han hardt i leggen og løp. Det er bedre å vike unna slike situasjoner enn å prøve å vinne de.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Samegerilja: enkelte ganger hjelper det ikke å snu det andre kinnet til og om du sparker en person i leggen og slipper unna så er det ikke sikkert du slipper lettere unna neste gang du møter samme person og er man i en slik situasjon der man ikke kommer seg vekk så m¨å man fosvare seg og prøve å ta personen som prøver seg ,men man skal jo seff ikke undervurdere høge/kraftige folk pga dei som oftest slår hardest når dem treffer ,men også dem som er treigere om ,man ikke vil slosst og vil komme seg vekk så løp og skjer det noe da så anmeld fyren ellerfå folk te å ta ham!

Lenke til kommentar

Oppfør deg helt gal, helt psykopat gal. Rope etter han hvordan du skal rive ut øynene hans og glefs aggressivt. Gjerne slå deg selv i tryne et par ganger for å vise at du ikke gir deg før balle-sekken hans henger fra munnen din. Hvis det ikke er nok til skremme han vekk og dere kommer i kamp så ikke trekk deg tilbake(Altså, ikke gå bakover). Kjøre på 100% med alt du har og ikke gi deg før trynet hans er en haug med kjøttdeig som du kan ta med deg hjem til middag. Dæng løs på han som en ape på speed, slå, skrik, hyl, bit.

Er ikke alltid meningen å drepe folk du banker, vel.

 

Bare litt småpryling for å vise hvem som er sjefen mener jeg.

Lenke til kommentar

Samegerilja: enkelte ganger hjelper det ikke å snu det andre kinnet til og om du sparker en person i leggen og slipper unna så er det ikke sikkert du slipper lettere unna neste gang du møter samme person og er man i en slik situasjon der man ikke kommer seg vekk så m¨å man fosvare seg og prøve å ta personen som prøver seg ,men man skal jo seff ikke undervurdere høge/kraftige folk pga dei som oftest slår hardest når dem treffer ,men også dem som er treigere om ,man ikke vil slosst og vil komme seg vekk så løp og skjer det noe da så anmeld fyren ellerfå folk te å ta ham!

 

Du vet at om du ikke bryr deg om hva mobbere sier så gir de opp etterhvert, jeg vil tro det samme gjelder for folk som liker å sloss. Om du ikke yter motstand, men viker unna så fremst det er mulig vil han også gå lei og finne andre.

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Oppfør deg helt gal, helt psykopat gal. Rope etter han hvordan du skal rive ut øynene hans og glefs aggressivt. Gjerne slå deg selv i tryne et par ganger for å vise at du ikke gir deg før balle-sekken hans henger fra munnen din. Hvis det ikke er nok til skremme han vekk og dere kommer i kamp så ikke trekk deg tilbake(Altså, ikke gå bakover). Kjøre på 100% med alt du har og ikke gi deg før trynet hans er en haug med kjøttdeig som du kan ta med deg hjem til middag. Dæng løs på han som en ape på speed, slå, skrik, hyl, bit.

 

Takk for en god latter. Dagens! :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om jeg møter noen betydelig høyere enn meg og atpåtil må slåss med han hadde jeg dratt. Veldig få ganger jeg har møtt noen betydelig høyere enn meg.

 

Men ville antagelig gått lavt, som i rugby nesten. Jo lavere du takler jo bedre er det.

Lenke til kommentar

Mener ikke banke som om livet står på spill, eller at du selv er en "badguy" eller en "lystbanker". Bare en liten "vise hvem som er sjefen" eller "du masser ikke med meg igjen" kinda thing.. hvis dere forstår.

 

En er jo god er jo et velplassert slag i magen etterfulgt av en i neseroten (kanskje ikke det beste stedet å slå hvis du ikke vil skade stakkaren for livet) eller kjeven.

 

Ellers har jeg sett de folka som har tatt tak i genseren ved halsen og skallet dem.

Lenke til kommentar

Protip: å skalle noen kan gjøre no inni hælvetes vondt hvis du ikke treffer riktig. :)

 

Men hvis du er mye mindre en han, kan du jo prøve å nikke han eller slå han i ballene. Og når han bøyer seg ned for at det gjør vondt, så slår du albuen i bakhuet hannes. Da ligger han på bakken og da kan du jo egentlig gjøre hva du vil med han, det beste er nok å gå vekk når han ligger nede, men hvis du ikke føler deg ferdig med han kan du jo sparke han i magen eller ryggen.

Og etter det anbefaler jeg deg å gå vekk.

Lenke til kommentar

Kjøre kneet ditt så hardt du kan inn i låret hans. Det gjør rimelig vondt. Så kan du sette inn diverse andre slag og spark. Smerten i låret er så ille at han ikke kan konse om noe annet.

 

Hvis du er så lav at du ikke kan treffe så høyt, kan du egentlig bare gi opp å banke noen. :tease:

Endret av Randomizer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...