Gå til innhold

Hjelp til en ny smarttelefon? Hvor dyr trenger man?


Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel Nokia klassisk telefon som nå er på etterspillet etter siste vers og jeg funderer på om en smarttelefon er noe for meg. Jeg ønsker å bruke minst mulig penger på en slik, men har følgende krav.

 

- God batteritid.

- Liten størrelse.

- God skjerm og godt kamera.

- Gjerne ripesikker skjerm.

- Hurtig respons.

 

Noen som har gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hva du skal bruke den til. Dersom du bare ringer og sender meldinger, er en klassisk telefon det beste alternativet. Bruker du internett, e-postsynk, kontorapplikasjoner (Office Mobile e.l.), er smarttelefon et must. Dersom lang batteritid er viktig for deg, er en klassisk telefon det beste alternativet. En smarttelefon må du, med "normal" bruk, regne med å lade minst annenhver dag, gjerne oftere, og ved aktiv bruk holder den ikke en halv dag engang (min low-score er ca 6 timer).

Lenke til kommentar

Jeg surfer litt på nett, men ikke mer enn at min Nokia 6303 er grei nok til det, sjekker mailen og slikt også i ny og ne, men blir mindre og mindre slikt. (I motsetning til de aller fleste andre kanskje)

 

Jeg kikket på en LG P500 Optimus, men synes de er litt svære å drasse på.

 

Jeg har mobilregning på ca 60 kroner i månenden så den er ikke akkurat rødglødende for å si det slik...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...