Gå til innhold

Til gutta i Viasat4-studioet

Step_up

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det går an :roll: . HAHAHA :!: .Dere aner ikke hva dere snakker om. Ferguson vil i dag vise sine ferdigheter som manager. Tenk å si at man tror at Ferguson har gamblet :nei: . Nei, han har full kontroll og kommer til å vise det i dag(igjen). Skal komme hit og le av dere etter kampen!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Jaja gutta, dere dreit dere ut igjen :!: . Kanskje en god ide å begynne med noe annet? Bratseth:All ære til deg som fotballspiller, men du skulle gitt deg der. For dette holder ikke mål. :roll:

Skrevet (endret)

Før kamp: "Med den elleveren kan jeg ikke se for meg at det er noe samspill i kveldens lag."

Etter kamp: "United er et lag som har fantastisk bredde. Uansett hvem de sender ut vet han [Fergie] at dem leverer."

Etterpåklokskapen lenge leve.

Og som bonus:

Bratseth om Barcelona: "Tror de gutta der hadde hatt godt av å se litt Tour de France i sommer. Der kommer dem av sykkelen i 80km/t og setter seg rett opp på setet igjen!"

Fjørtoft: "Med der er jo alle dopa. Bortsett fra de norske."

Endret av Stonemeister
  • Liker 8
Skrevet

Fantastisk latterlig folk i det studioet.

Sunnmørslefsa er i en klasse for seg selv, digger når han skal si Barcelona eller Santiago Bernabeu på en litt fancy måte og ALLTID klarer å rote til noen bokstaver eller glemmer noen bokstaver.

Applaus til deg.

Skrevet

Utrolige faktafeil og uttale av navn disse gutta har. Har ikke sett studio de siste sesongene av en grunn, men så dem nå på tirsdag. Helt utrolig hvordan så inkompetente folk får lov å lede en slik sending. Stokke og Davidsen har jeg blitt vandt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...