Gå til innhold

Problem med Steelseries 5hv2, lyd i bare det ene øret


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med mitt steelseries 5hv2, jeg hører bare lyd i det ene øret.

Det er et headsett som man kan ta fra hverandre, i 3 ulike deler, jeg tror kanskje det kan være dårlig kontakt der øreklokkene er koblet til, har prøvd å rikket både på ledninger og der øreklokkene er kobla til den greia som går over hodet, men ingenting skjer, er det noe jeg kan gjøre eller skal jeg kjøpe et nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt et slikt et tidligere og fikk samme problemet (etter at det ramla i gulvet et par ganger). Man ødelegger rett og slett elektronikken. Jeg har kjøpt et nytt et (av samme sort) nå, og det har jeg passet på slik at det ikke har falt ned....:-)

 

I tillegg kan jeg nevne at den gangen mitt første eksemplar gikk heden, så sjekket jeg rundt på mange forum, og det var et utbredt problem at lyden forsvant på den ene siden - sjelden på begge sidene samtidig. Så det er nok en svakhet med dette settet.

 

Jeg vil derfor tro at du like godt kan kjøpe nytt, hvis du da ikke har en eller annen mastergrad i elektronikk...:-)

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Ettersom dette er en vanlig feil, bør det være mulig å reklamere, gitt at du ikke har utsatt det for unormal bruk. Argumenter med at dette er en vanlig feil på denne typen hodetelefoner, åpenbart forårsaket av en iboende feil som gir utslag ved vanlig bruk.

Lenke til kommentar

Jeg har mistet det i gulvet noen ganger så tror det er det, for det funket ikke rett etter at jeg mista det i gulvet.

Tror jeg rett å slett bare skal kjøpe et nytt.

-Ikke over 1000 kroner

-God surround

-Det skal brukes til gaming, film og musikk (Trance, techno....)

-Mic må jeg ha

-En fordel at den demper lyden godt, at ingen andre ved siden av meg hører hva jeg hører på, men ikke så viktig som punktene over.

 

Her har du et headsett som jeg synes ser lovende ut, kjenner en som har dette headsette og han er fornøyd med det, har dere noen meninger om dette headsette? det var også ganske billig og det er bra, skal ikke ha noe superavansert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...