Gå til innhold

Jeg tror mange flytter mot landet i de neste 20 årene, hva tror du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig. Byen er et høl. Problemet er at jeg samtidig ønsker å bo i nærheten av arbeidsplass og andre nyttige ting som skole, sykehus, barnehager osv. Da er det bedre å bo i byen. Her hvor jeg bor bygges nye skoler, sykehus bygges ut og alle får barnehageplass.

 

På landet sendes ungene til nabobygden på skole, og sykehusene legges ned/eksisterer ikke.

Lenke til kommentar

+1!

 

Jeg trivdes godt her i Oslo for bare 12-13 år siden.

Byen har blitt merkbart værre!

 

Dette reflekteres i alle voldsstatistikker. Antallet voldtekter har eksempelvis steget fra ca 100 i året til nærmere 200, i løpet av denne perioden.

I denne perioden har det også vært en relativt ekstrem innvandring av ikke-vestlige innvandrere, som nesten utelukkende har bosatt seg i Oslo.

Dette går hånd i hånd med ran, vold og voldtektsstatistikk som har skutt i været.

 

Før i tida var dette en ålreit by. Det sto noen få langere der rundt brua ved legevakta. Nå står de linet opp hele veien fra carl johan, oppover torggata, og haugevis på brua der ved grünerløkka. Og de er FAKTISK mørke i huden alle sammen, FAKTISK.

Det er FAKTISK slik at det er asylsøkere med uavklart status, som står der og selger. FAKTISK.

 

Byen er i ferd med å bli et møkkahøl uten like, vanlige, ærlige, lovlydige folk kjenner seg ikke igjen.

Byen er et eldorado for kriminelle, de får gjøre akkurat hva de vil.

Endret av Ideal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før i tida var dette en ålreit by. Det sto noen få langere der rundt brua ved legevakta. Nå står de linet opp hele veien fra carl johan, oppover torggata, og haugevis på brua der ved grünerløkka. Og de er FAKTISK mørke i huden alle sammen, FAKTISK.

Det er FAKTISK slik at det er asylsøkere med uavklart status, som står der og selger. FAKTISK.

 

Byen er i ferd med å bli et møkkahøl uten like, vanlige, ærlige, lovlydige folk kjenner seg ikke igjen.

Byen er et eldorado for kriminelle, de får gjøre akkurat hva de vil.

 

Har OSLO blitt så ille?

 

Nå bor jeg ikke i oslo, heldigvis, men har vært på besøk noen ganger, og syns det ikke var så ille. Men ja det med utenlendinger kan jeg være enig i f.eks er man på grønnland er det omtrent som å være i afrika eller pakistan.

 

Man følger man ikke hører hjemme der.

 

Kunne ikke tenke meg å bo der heller.

 

At de selger tyvgodt i oslo ofte i grønnland overrasker meg ikke.

Er jo litt rart om en hel bro er det kjempe marked som selger nesten alt av møbler, klær etc.

Så jeg hadde ikke handlet der.

 

Drammen og Asker er vel ikke så ille å bo?

Sikkert en del bedre en OSLO og bergen?

 

Altså bergens sitt vær er like ustabilt som windows ME.

Oslo er like kriminelt som et stort fengsel?

Endret av LMH1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg blir å finne i dette landet iløpet av noen år med mindre regjeringen strammer inn den idiotiske asylpolitikken og ikke slipper inn hver og en som vil inn i vårt land.

 

Er med den, ønsker å utdanne meg til noe jeg kan reise rundt med.

Jobbe noen år i frankrike, italia etc...

 

Ikke sitte fast i en Norsk storby.

Lenke til kommentar

Jeg syns bokstavlig talt å reise ikke løser noe problem.

 

Hvorfor kan vi ikke være med å bestemme hva som skjer i OSLO?

Forstår ikke helt hvorfor vi sier:

 

Vi gjør dette for å bevare Norsk kultur:

Narko, rassister, kriminelle, Terorister, mordere = Sendes ut av landet.

Resten kan bli?

 

Kunne vi heller ikke flytte oslo fengsel til et sted på havet?

Gjøre som "Fangende på fortet" altså fengelset er ute på vannet slik at de kriminelle kan leve å klare seg på en gris, en sau og gjøre som de vil?

 

På den måten trenger vi ikke fangevoktere, når personene ikke vil klare å svømme 10 mil fra nærmeste havn (bare en båt kan besøke fangerne).

 

Det som interiserer meg litt, er hva politikerne ser på som kultur?

Er det at folk har forskjellig meninger på livet?

Noen som tyver, andre som lovbrytere som ikke blir tatt?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Man må skjønne at det sosiale kaos som råder i Norge for tiden er av design. Det er hardt for mange å fatte at styresmaktene gjør dette med vilje for å skape overvåkningssamfunnet på vegne av frimurere og jøder.

 

-------

 

Vil stoppe utbetalinger til personer uten opphold

 

Regjeringen mener det er uakseptabelt om personer uten lovlig opphold får penger de ikke har krav på.

 

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/vil-stoppe-utbetalinger-til-personer-uten-opphold-3303460.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oslo har sine sider, men uteliggere, narkiser, sprøyter og diverse folkegrupper som maser på deg i gatene har ikke vært synkende de siste 10 årene. Selv bor jeg ca 3km fra bykjernen i en middels stor svensk by, har til gode å se en eneste uteligger eller narkis eller sprøyte på de snart to årene jeg har bodd her. Til tross for at det finnes en hel del innvandrere og det skjer selvsagt lovbrudd, tross alt over 100 000 innbyggere her, men det er ikke noe man ser ute på byen, noensinne.

 

Man trenger ikke flytte ut i marka, bare man kommer seg unna de aller største byene så blir ting betraktelig bedre. Byer som tromsø og kristiansand har langt bedre tilstander enn oslo.

Lenke til kommentar

Man må skjønne at det sosiale kaos som råder i Norge for tiden er av design. Det er hardt

Regjeringen mener det er uakseptabelt om personer uten lovlig opphold får penger de ikke har krav på.

 

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/vil-stoppe-utbetalinger-til-personer-uten-opphold-3303460.html

 

Seriøst?

Hvorfor betaler vi skatt når politikerne ikke gjør en dritt?

Dette frister folk ikke å betale skatt.

Tviler på ulovlige invandrere betaler skatt.

Heller er det ingenting som nekter narkomaner penger?

Eller tyver penger?

Lenke til kommentar

Man trenger ikke flytte ut i marka, bare man kommer seg unna de aller største byene så blir ting betraktelig bedre. Byer som tromsø og kristiansand har langt bedre tilstander enn oslo.

 

Alle byer er nok bedre enn i oslo.

 

Grønnland er nok verste steder, for andre en narkomane og tyver.

Men det trenger ikke å si at alle som bor der ikke er det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Personlig kan jeg ikke forstå helt hvorfor den utvikleren sprer seg med store byer?

stor-byene har jo sansynligheten å bli større utsatt.

 

Men det forklarer ikke hvorfor trenden bare øker?

Er "narkis" løsningen på et dårlig liv? Jeg forstå det ikke helt?

Omtrent som jøder skulle velge å ta sitt liv for tilgivelse?

 

Er enig hvis jeg hadde bodd i oslo over lengere tid, ville jeg flyttet også, men siden jeg slipper å oppleve annet en få tiggere andre steder, klarer jeg meg.

 

Men det som er synd at mange tigere sier det lever et forferdlig liv når ting ikke er sant for å tjene penger de ikke gidder å jobbe.

 

lolidude: Tror ikke antall folk som er problemer.

Det er at folk bestemmer seg for å irritere andre på merkelige måter.

Da snakker jeg mest om tigging, hærverk, tyveri etc.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...