Gå til innhold

Ipad 2 3G fra usa uten sim.. Mulig å få abb her?


Anbefalte innlegg

Fikk kjøpt en Ipad 2 3g+wifi i usa. Men den har ikke simholder, eller mulihet for det.

I usa ble det brukt Verizon. (noe som er mye rimeligere enn noe nett her etter det jeg vet.)

 

Er det mulig å få noe norsk abonnement til denne, slik at jeg kan surfe på 3g nettet?

 

Vanlig trådløst nett funker som det skal.

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal være der... er flere som sliter tho: Can't Open micro SIM tray on iPad 2

 

The design is slightly different. Put iPad2 face down (use towel or something to protect screen if you don't have a Smart Cover or the like). Don't insert the Sim tool in sideways, but rather at a slight angle to follow the curve of the back.

 

 

Hele venstresiden er helt og holdent alu uten noen form for hull eller sprekker. Det er nok hardeste form for simlås. Mulig den er innebygd, og kun kan brukes med verizon.

 

Når jeg går inn på instillinger og mobildata, så har jeg bare 3 valg: Mobildata av-på, Dataroaming av-på, samt Vis konto..

Når jeg trykker vis konto, kommer det opp at man må skrive inn all brukerinfo, samt velge pakke, og legge inn kredittkortinfo for å betale for pakken.. (fra 20 usd for 1GB pr måned til 80 usd for 10 GB pr måned..)

:hrm:

Endret av PROuser
Lenke til kommentar

Fikk kjøpt en Ipad 2 3g+wifi i usa. Men den har ikke simholder, eller mulihet for det.

I usa ble det brukt Verizon. (noe som er mye rimeligere enn noe nett her etter det jeg vet.)

 

Er det mulig å få noe norsk abonnement til denne, slik at jeg kan surfe på 3g nettet?

 

Vanlig trådløst nett funker som det skal.

:hmm:

Du kjøpt feil versjon av iPad.

Versjonen du har kjøpt er beregnet for Verizon sitt CDMA nett.

 

AT&T versjonen var det du skulle ha kjøpt for å bruke den i Europa, den har UMTS/HSPA.

 

Din iPad vil fungere som en iPad kun med WiFi i Europa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...