Gå til innhold

EAs easter egg hunt 2011


Anbefalte innlegg

http://www.eanordic.com/no/easter2011/

 

 

EA games har i dag lansert sin easter egg hunt, og lover at om man klarer denne vil man bli rikelig belønnet.

 

Jeg har dog til gode å komme lenger enn til "side 3".

 

Om noen kommer forbi "side 3" må dere gjerne dele noen hint her i tråden.

Jeg vil dele hint med dere om de andre "sidene" om dere trenger hjelp.

 

Jeg har nå sittet på "side 3" siden i dag tidlig, og er i ferd med å bli gal!!!!

 

 

Edit: Typo

Endret av Ordinary guy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen i klubben!

 

 

Nederst i høyre hjørne er det en figur fra det nye Alice spillet. En kanin med en klokke.

Man kan tydelig lese et klokkeslett, men jeg aner ikke om dette egentlig betyr noe.

 

Jeg har også prøve å starte det på nytt, og være rask med å løse side 2 slik at egget ikke knuser, men dette har tilsynelatende ikke noe å si. Jeg tenkte kanskje denne klokken symboliserte at man har en tidsfrist på seg...

 

Jeg tenkte også at bakgrunnen var en slik cross eyed 3D greie, men det ser heller ikke slik ut.

 

Jeg har prøvd å høre etter om summingen fra TVen er morse, men det virker heller ikke slik.

 

Endret av Ordinary guy
Lenke til kommentar

Sant det ass. Har prøvd litt forskjellig med URL'n og flash settings, men uten hell. Men det blir jo for dumt om denne jakten bare skulle ta et halvt minutt å klare.

 

Dessuten hinter de jo helt sykt til at man ikke er ferdig med den TV-skjermen.

 

EDIT: Sjekka kildekoden og. Ingen hjelp å finne.

Endret av fluff
Lenke til kommentar

Dette er det jeg sålangt har "funnet", hva om vi prøver å gjøre det sammen fremfor å holde det hemmelig? :blush:

 

Side 1 - "Haren med egget"

- Fuglen flyr bort ved mouseover, tilsynelatende uten noen effekt på andre sider

- Haren blir sur når du trykker på den

- Marken skyter laser og varmer opp egget slik at haren kaster den til "side 2", skjer både når haren er "vanlig" og "sur"

 

Side 2 - "New York"

- Egget lander og blir knust (hvordan blir det ikke knust?)

- Man kan slå på lyktestolpen, tilsynelatende ingen effekt

- Crysisfyren dukker opp under brua, går bort ved klikk

- Pingvinen spiller på enten Stortromma, Cymbalen eller gitaren etter hva du trykker på, effekt?

- Løven slår på den ringen ved klikk

- Klikk og hold på den høye byggningen åpner luke under dyrene så de går til side 3

 

Side 3 - "TV'n"

- Teksten på TV'n skifter ved klikk

- Haren viser kl.slett, når?

 

- ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...