Gå til innhold

Nytt kabinett med god plass og kjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis du skal ha ett med god plass så velg typer full tower. Finnes mange full tower. De største produsentene av fulltower er nok Aopen og Chieftec.

Vis du ikke vil ha ett fullt så stort, men med god kjøling så kan jeg anbefale Aero sine. Disse at 6 vifter plasser, hvis jeg husker rett..... Men disse er jo midi tower da.....

 

 

- Stian Fylkesnes

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om eit bra kabinett som er stort og romslig, med gode kjøle egenskaper?

 

Jeg kjøpte et termaltake Xaser III kabinett for en drøy måned siden. Kjempegod plass, og masse vifter som følger med

2 i front, 2 i sidedøren, 2 bak og 1 i topp.

 

I tillegg er det en viftekontroller framme slik at en kan regulere hastigheten (og støynivå). Med viftene på max så hører jeg at kabinettet er der, men det er langt i fra plagsomt. Den gamle maskinen (chieftec med noen stillegående pabst vifter bråker vesentlig mer)

 

Får de med og uten vindu i sidedøren og i "vanlig" type i svart eller blått eller du får det i aluminium.

 

Litt dyrt, men ikke så gale når en får med 7 vifter og viftekontroller... sammenlignet med å kjøpe et chieftec og vifter osv for seg så blir det nesten billig... :-)

 

Microplex bl.andre selger de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...