EpicNerd Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 (endret) Hjemmeside: http://battlefield.play4free.com/en/ Noen som spiller? Det er som battlefield2 bare bedre, og gratis Er det noen norske servere oppe enda? Endret 6. april 2011 av NerdRage
Imbakenneth Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Jeg driver å laster det ned nå, blir spennende å prøve BF2
torkeldl Skrevet 7. april 2011 Skrevet 7. april 2011 Lasta det ned i går etter å ha komme over denne tråden. Spela som recon. ganske artig! Desverre litt lagg på serverane eg har komt over til no.
EpicNerd Skrevet 7. april 2011 Forfatter Skrevet 7. april 2011 Lasta det ned i går etter å ha komme over denne tråden. Spela som recon. ganske artig! Desverre litt lagg på serverane eg har komt over til no. Ja, det blir nok bedre etter vi får opp noen skandinaviske servere
aswfg Skrevet 8. april 2011 Skrevet 8. april 2011 Lastet det ned igår og spilte noen runder, var overraskende gøy, blir nok å bruke mer tid på det frem til det kommer noe annet vettugt innen fps multiplayer. Må man kjøpe de ingame "gullpengene"? Vil helst ha et våpen permanent, men har lite lyst å faktisk betale for det.
EpicNerd Skrevet 8. april 2011 Forfatter Skrevet 8. april 2011 Må nok kjøpe ja, er rundt 39kr for 700gold. Men det er ganske lett å tjene silvercoins ingame, så ikke noe problem å kjøpe et våpen i 3 dager
Bruker-162103 Skrevet 8. april 2011 Skrevet 8. april 2011 Spilt ganske mye de siste dagene Svært vanedannende! Har en rank 2-3 (husker ikke) Recon og Assaulter som er halveis til rank 8.
EpicNerd Skrevet 8. april 2011 Forfatter Skrevet 8. april 2011 Ikke sant ^^ har en Assault med Veteran AEK på rank 11 selv, veldig gjennomført til å være gratis
cfg Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 Følte det var for mye fog og for liten view distance, liker mye bedre Heroes for å være helt ærlig..
BulletFeed Skrevet 11. april 2011 Skrevet 11. april 2011 har spilt dette hele helgen og det er veldig bra, liker at de har tatt inn et "talent tree". når du får spilt det litt har du alltid nok poeng til å kjøpe veteran riflene uten å må betale ekte penger så spillet er gratis for meg hvertfall
EpicNerd Skrevet 12. april 2011 Forfatter Skrevet 12. april 2011 Følte det var for mye fog og for liten view distance, liker mye bedre Heroes for å være helt ærlig.. Det er bare et map det er fog på, de andre ser man jo så langt øyet ser, værtfall til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå